בס"ד

27.8.2002

יט' אלול התשס"ב

 

כל האמת על ערביי ישראל – השב"כ וקציני צה"ל!

 

ערביי ישראל שיצאו לעזור למחבל שפגע באוטובוס בהר מירון – הם מהכפר בענה שבגליל!

נחשו: מי עוד בא מהכפר בענה שבגליל?!...

באותו אוטובוס – היו שתי בחורות שירדו בבהילות לפני הפיצוץ – וגם הן מהכפר בענה!!

זה מקרה?! מקרה?! – אותה בחורה שישבה ליד המחבל מכפר בענה – היותה חיפוי עבורו:

הוא הרי הכיר אותה מקודם!! הכל כדי שהוא לא יעורר חשד!!

 

או שהשב"כ מטומטם – או שהם מטמטמים אותנו – כאילו שהמחבל "סתם" זרק לה משפט "רומנטי" –

והיא החליטה לרדת עם חברתה מהאוטובוס...

עם מטומטם עם ישראל!! אתם רוצים לאכול שקרים יחד עם התקשורת השמאלנית אוהבת הערבים –

שבזכותם מפלגת השמאל לכל הדורות מתקיימות!!

 

כאשר הערביה המוסלמית הלכה באוטובוס לקרוא לחברה שלה – למה המחבל לא פוצץ עצמו?!

למה הוא לא נכנס ללחץ?! כי הוא ידע שהיא משתפת פעולה איתו – ויורדת מבלי לספר יחד עם חברתה!!

 

בוכרי השחקן והערבי כשחקן!

 

השחקן בוכרי = שחקן התיאטרון, שהוא קרוב משפחה של הכנופיה מבענה –

הוא ב"מקרה" היה בחו"ל באותה תקופה... והמבין יבין...ב"מקרה"...

לפני שנה צוטט אותו השחקן בוכרי בעיתונות – אומר שגם ילדיו היו משתתפים באינתיפאדה בזריקת אבנים!!

כל משפחת בוכרי וענפיה – המונים קרוב לאלף וחמש מאות איש – ידעו על כל נושאי פיגועי הדמים שיוצאים היטב מכפרם בענה!!

הם ידעו על החבלות – וכולם כולם שתקו!!

בוכרי השחקן למד מהשמאל איך לשחק את התפקיד היטב!! הוא הכין מראש את כל הכפר לשחק ולשקר:

לשחק עצמם "נדהמים" = ממילא הערבים כל חייהם שקר ומשחק שקר – הסכין מחכה מאחורי הגב לשעת כושר!!

 

הרי בקוראן – כבר שם מוחמד אמר: שאם אינכם יכולים לנצח את היריב –

אז תכרתו עמו ברית וכאשר תרגישו חזקים – תהרגו אותו עד היסוד!!

ככה חיסל מוחמד גם הרבה יהודים שסירבו להתאסלם!!

 

----------------------------------------------------------------------

 

אתם עם ישראל בחרתם להיות הורים מאמצים לערבים:

כל מה שהורים מאמצים נותנים מכל טוב לילדים המאומצים לא יעזור ברגע שהילד גדל

– והוא מחפש את האמא הביולוגית שלו! ברגע שהוא מגלה את האמא האמיתית – הוא נוטש את האמא המאמצת!!

 

תתכוננו עם ישראל: עם ערביי ישראל יהיה לכם קשה מאד! כי הם כבר שתולים עמוק בתוככי המנגנון והחברה שלכם!

הם בבתי חולים,בכנסת, בצבא, במשטרה, במשפט – בכל מקום!!

הם מכירים כל מקום ואת הזמן המתאים לכל דבר!

 

עם ישראל! אתם בצרות גדולות

 

רק אם תלכו עם אלוהים ותפרסמו משיח – רק אז תינצלו!

אם לא – אז מחכה לכם השמדה ושואה שאפילו אינכם מתארים!!

 

תזכרו ששתי הבנות מאותו כפר בענה שהיו בקו 361 באוטובוס שהתפוצץ – בפירוש שיתפו פעולה מלא ובמודע עם המחבל –

והשב"כ הישראלי ומשטרת ישראל מכסים את האמת – כי מפחדים לפתוח תיבת פנדורה!!

 

פה נותנים לכם את קול האמת ולא קול פראבדה!

התקשורת בישראל – היא תקשורת נוסח פראבדה – שברוסיה כבר נגמרה – ופה ממשיכה!!

הספרדים – שחלקם נהפכו לאשכנזים וגם הם מעבירים לנו את "קול הרעם מקהיר":

אצלם כל דברי הנשיא מובראק ממצרים הם דברי "קודש ואמת" – יש לכם את עו"ד אברהם ברדוגו, רן כהן ועוד ועוד...

 

להעמיד לדין את הצמד פואד + מופז!

צריך להעמיד את פואד "שר הבטחון" ואת שאול מופז – הרמטכ"ל לשעבר –

לדין על שלוש עשרה החיילים שנהרגו הג'נין ועוד רבים שנפצעו!! למה?

כי פואד ומופז רצו להציל כמה מחבלים בג'נין ולא חסו על חיילי צה"ל: הם הרי יכלו לשלוח לשם פצצות ממטוסים!!

האיזור כולו רחש מחבלים עם אזרח או שנים בלבד!!

ועוד אחרי הפשע הזה האדון פואד ממשיך לכהן כשר בטחון = פואד שהוא סכנה לבטחון החיילים –

ועוד מעמיד עצמו הפואד להיות ראש ממשלה – רק ברפובליקת הבננות ישראל זה יתכן!!

אם היה שם בג'נין הבן של מופז או בן של שרון או בן של המופז –

אז הם היו מטילים פצצה כמו שעשו בעזה – בלי כל היסוס!!

 

את אריאל שרון ששותף לזה צריך להעמיד למשפט וגם את מופז שעכשיו בחוצפתו עוד רץ לאיזו מפלגה!

זה אותו מופז שהפקיר לדמם למות בקבר יוסף את החיל הדרוזי מדחאת יוסוף!

מופז, "רב אלוף" מופז – עשה "עיסקה" עם ג'בריל ראג'וב = רב הפושעים,

שהרוצח הזה יחלץ את חייל צבא הגנה לישראל מדחאת יוסוף – כאשר שאול מופז ה"רב אלוף"

עם הצבא הגדול במזרח התיכון "עומד מאות מטרים ממדחאת יוסוף המדמם – לשאול יש זמן!

למה? כי יש לו את המילה של רב המרצחים ג'בריל ראג'וב!!

הרי ג'בריל ראג'וב הרג במו ידיו הרבה יהודים.

אלו הם אלופי צה"ל המטומטמים שגם כיום ממשיכים להפגש עם המרצחים!

יום אחד כך חולם מפקיר הפצועים מופז – הוא עוד ינהיג את מדינת ישראל – אז יוכל להפקיר מדינה שלמה!

האם ראיתם את קציני צבא ארצות הברית נפגשים עם בין לאדן? הם הרי מחפשים אותו בנרות כדי לחסל אותו!!

עם מטומטם – חולי נפש אתם, עם ישראל צריכים דחוף טיפול נפשי – אתם בדרך אבדון!!

 

הכסף השחית את כל המנהיגים והקצינים!

קצין בלי רכב מפואר הרי לא יסע בשעה שחיילים צריכים לאגור מנות קרב מהאוכל שלהם הרגיל –

כדי להביא לשבת לבית למשפחה הרעבה!!

אם קציני צה"ל היו קצת "בני אדם" – הם היו מחלקים עם העם והחיילים המסכנים את הכסף, הרכב המפואר שלהם,

וקצת מתעניינים בגורל החיילים!

אלו הם ימי רומי האחרונים!

 

אם משיח לא היה בא אוי ואבוי

 

המצביא חניבעל מקרתגו – עוד לפני אלפי שנים ישב עם חייליו באוהל = זה מצביא אמיתי!!

ומצביאי צה"ל היום! מה יצא מאהוד ברק, מביבי נתניהו – ומאריאל שרון? רק וילות במליוני דולרים וחוות!

 

זה הפרצוף שלכם ישראל!

אתם  ב ס כ נ ה !   ב ס כ נ ה !

 

 

 

לעידכונים אחרונים

 

לעמוד הבית

 

מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!

 

לתגובות:  [email protected]    או   [email protected]

 

למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן

 

תשובות לשאלות גולשים

 

 

 

 ארה"ב תקבל מכה אדירה! לחץ כאן!

 

המשיח מתגלה בקרוב!

 

על מעשה הנבלה שעשו המזכירים של הרבי מלובביץ! לחץ כאן

 

הרב עזריאל דביר ז"ל שחזר ממות קליני! לחץ כאן

 

לקריאה בתנ"ך הקש כאן

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1