בס"ד
והפיגועים באינדונזיה!
יש פיקוד לערביי ישראל שמנהל טרור נגד
ישראל יחד עם המחבלים כמו שהתגלה בפרדיס.
יש שותפים למחבלים גם מבין הסוהרים
הערבים כמו מבית מעצר קישון:
באתר זה דווח על מקרה שהיה לפני 14 שנה
בו רצו גורמים ממדינת ישראל בסיוע שוטרים מפרדיס לפגוע באנשי אלוהים!
מרכז החבלה של ערביי ישראל – נמצא בפרדיס, מג'דל
כרום, דיר אל אסד ולמעשה לכל אורך ישובי הערבים בואדי ערה!
שייך רעאד סלאח – מנהיג התנועה
האיסלאמית בארץ – עושה כרצונו – וישראל רועדת!!
שרון
אריאל הבטיח לכם "ביטחון": - יש לכם "אחלה ביטחון" - עם הרוגים פיצוצים ופיגועים –
אבל מנגד – לשרון ועמרי בנו יש אחלה ביטחון! –
הם באמת שמורים גם כאשר הם הולכים לשירותים!
הם באוטובוסים הרי לא נוסעים!
"שלום" – הבטיח שרון: אדם היום יוצא מביתו ואומר "שלום" – ולא
יודע אם יחזור חי, שלם או מרוסק
או שכבר יופיע במודעה בעיתון
.
"שביתה" = אותיות המילה
"התשבי" = רמז לגילוי קרוב של אליהו הנביא!
א וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ הַתִּשְׁבִּי מִתֹּשָׁבֵי גִלְעָד,
אֶל-אַחְאָב, חַי-יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר עָמַדְתִּי לְפָנָיו,
אִם-יִהְיֶה הַשָּׁנִים הָאֵלֶּה טַל וּמָטָר--כִּי, אִם-לְפִי
דְבָרִי. {ס}
מלך המשיח מודיע:
הפיגוע שהיה באינדונזיה היה באי באלי = "בא"
+ "לי"
"בא"
= "אב" = חודש אב
חודש חורבן בית ראשון ושני, חודש הקשור למשיח!
האמריקאים ידעו על האפשרות לפיגוע
מחקירות השבויים – והמודיעין שלהם,
אבל לא נקפו אצבע כי יש להם התנגדות מצד
הקואליציה וכך השיגו שכל העולם יבין שיש טרור!
ב"חדשות
משיח" תקבלו – אינפורמציה אמיתית ולפני כולם –
כי
כל האינפורמציה באה ישר מבית דין שמים!
ארה"ב תקבל מכה אדירה! – לחץ כאן!
מה לעשות כדי להינצל ממלחמת גוג ומגוג?!
לתגובות: [email protected]
או [email protected]
למה המשיח אינו מתגלה? - לחץ כאן
על
מעשה הנבלה שעשו המזכירים של הרבי מלובביץ! לחץ כאן