בס"ד

22.8.2002

 

למה אבו נידאל נרצח בעיראק?!

כל האמת: רק באתר זה!!

 

העיראקים גילו שאבו נידאל הוא סוכן שעבד גם למען האמריקאים

ובין השאר מסר להם אינפורמציה גם על מערך הכוחות של העיראקים!

מי שמסר לעיראקים אינפורמציה על אבו נידאל – הם הרוסים!

העיראקים באו לעצור אותו – ורצחו אותו במקום.

אחר כך הם פיברקו שהוא כאילו התאבד.

===============================

 

לא עמדו מאחורי אבו נידאל שום אידיאולוגיה:  הכסף היה המניע אצלו!!

אבו נידאל לא לבד: כל אחד בדור זה שקוע בכסף – אפילו בכירי המוסד לביטוח לאומי בישראל התגלו כרודפי בצע!

גם הסכם אוסלו קשור לכסף: ראה את פרס הנובל שקיבלו פרס וערפאת

והכספים שמועברים מאירופה לשמאל עכשיו כמו ליוסי ביילין, לשמעון פרס פתחו מרכז פרס ל"שלום"!!...

גם כוחות אל קעידה היו בהתחלה נגד הרוסים ואז הם קיבלו מימון מאמריקה + נשק ואימונים!!

זוכרים מי אימן את המשטרה הפלסטינית מי אם לא צה"ל והאמריקאים!?...

 

על ערביי ישראל – השב"כ והמוסד

עוד לפני למעלה מחודש נכתב באתר אינטרנט זה – שכוחות של ערביי ישראל משתתפים באופן פעיל בפעולות חבלה בארץ!!

במזרח ירושלים יש עוד רבים: מאות(!) ששותפים לחתרנות נגד ישראל!! צה"ל לא עצר את הראשים של המחבלים מקרב ערביי ישראל אלא! למה רק את הקטנים?

כי צה"ל והשב"כ מפחדים: "ש.ש ..ש .ש" = לא להרגיז את ערביי ישראל! היום כמו בזמן המנדט הבריטי ערבי שווה יותר מיהודי!!..

היהודים נעשו אהבלים בני אהבלים!!

 

"שב"כ" = אותיות "כבש"!

מה כבש אומר: "מה...מה...מה..."

 

המוסד = מוסד סגור לחולי נפש!

ראה פעולתם הכושלת בשויץ, בירדן ובקפריסין = אוי ואבוי!!..

 

מבזק על המיצנע

לעמרם מיצנע בלבנון היה סיבוך, באינתיפאדה בשנת 1987 הוא גימגם ומרח!

מיצנע הוא קצין זוטר ואומלל שיכל למכור וופלות בשקם או להכין בורקאס במטבח!!

הוא כמו ברק אהוד שנוטש פצועים בצאלים = שיכפול גנטי של נפוליאון אבל בלי הטעם של עוגת נפוליאון!

אלו ה"מנהיגים" שלכם!?

 

מילה אחת מגיעה לשאול מופז!

שאול מופז – נדבק לכובע הרמטכ"ל ופחד לומר לברק אהוד על הבריחה מלבנון שמביאה אסון נורא לישראל בקרוב!

שאול חשב שהוא יול ברינר בסרט!

שאול חשב על "העתיד": לא העתיד של ישראל חלילה אלא על העתיד הפוליטי שלו!!

אלופי צה"ל היום סכנה למדינה!

אין אידיאל! רק כובע ודרגה! אם שרון יגיד: "לך אלוף לעשות פיפי" – אז האלוף יעשה במכנסיים!!

אם פואד יגיד "אלוף! לך לשירותים!" אז האלוף ילך בריצה לשירותים! צריך לדאוג ל"עתיד"!...

 

שמעון פרס אם יגיד: " לך הבא לי קפה אלוף!" אז האלוף יביא קפה לפרס אוסלו!!

 

מגיעה מילה למשיח איתם

אפי איתם המשיח = תרנגול שברח משחיטה! הוא קודם צורח וצווח "קוקו ריקו" ואז מיד חוזר לממשלה לוולוו ולטיסות לחו"ל!!

לא ידעתם: מפד"ל אינם יהודים = הם ערב רב!

הם כולם גילגול קורח = הם אלו שבזמנו הציקו למשה רבנו – כל ה"יצחק לוי" הללו!!

 

כמו בני הנוער שלנו כיום שמעשנים סמים ונהיים מסטולים – כך גם אנשי השב"כ, המוסד וצה"ל נרדמים!!

מי ששקוע בזנות וכסף – רמתו אפס!!

 

גם בפיגוע באוטובוס ליד מירון היו שותפים ערביי ישראל מהגליל – והם עוד טרם התגלו!!...

 

רואים את עשרת הנבחרים הליצנים חברי הכנסת הערבים שמסיתים נגד ישראל:

האם מי שהוא מהקהל הערבי – קם לומר שאלו לא מייצגים אותם?!...

 

צה"ל כמפקיר

צה"ל הפקיר את לוחמי צד"ל – שמתוכם 600 נהרגו ורבים נהפכו לנכים במלחמתם לצד ישראל,

אבל צה"ל וישראל נהגו בהם התנהגות של זונה שמוכרת את מי שעוזר לה!

באותה צורה צה"ל והשב"כ – מפקירים משתפי פעולה שבמידע שהם מוסרים הם מצילים הרבה חיי אדם!

העם והצבא וכוחות הבטחון = כולם נהפכו לזנות!!!

ככה מפקירים את יונתן פולארד – שברח לשגרירות ישראל אבל היהודים שם מסרו אותו לאמריקאים!!...

הרי בכל שגרירות יש מקלט למי שמגיע לתוכה!!

 

אהוד ברק היה מוכן לתת כל השטחים של ישראל לערבים ואפילו לא ניסה בתמורה לבקש מהאמריקאים את שיחרורו של פולארד!!

נתניהו חתם על הסכם וואי וכרגיל בהתנהגותו הזנותית לא התייחס ברצינות לשחרור פולארד

ולא התנה את הויתורים של ישראל בשיחרור יונתן פולארד!!

 

התקפות האמריקאים על אל קעידה באפגניסטן – נעשו בידע שהם קיבלו מצה"ל כי לאמריקאים אין שכל:

ראה מה קרה להם בויטנאם! אבל ישראל וצה"ל לא ביקשו בתמורה את שחרור פולארד!!

לרון ארד הטייס השמאלני עשו פסטיבלים ואת יונתן פולארד שכחו לגמרי!!

גם מדחאת יוסוף החייל הדרוזי – הופקר למוות בקבר יוסף תמורת "הבטחה" של ג'יבריל רג'וב לשאול מופז!

על הפושע העבריין הזה ג'יבריל – שאול מופז ואהוד ברק סמכו!!

עכשיו למדחאת יוסוף יש "דירת קבע" עמוק באדמה – ולאהוד ברק יש וילה בשני מליון דולר בכפר שמריהו!!

אהוד ברק מפקיר הפצועים בצאלים, מפקיר צד"ל, מפקיר מדחאת יוסוף!

 

פרי – מנכ"ל סלקום – ולשעבר ראש השב"כ – הוא חבר של הערבים: הוא שותף בהימורים עם הרוצחים בקזינו ביריחו!!

אלו הם סוף ימי רומי האחרונים: בכסף קונים כל אחד בישראל גם את עובדיה יוסף.

פואד "שר הבטחון" – גם הוא קשור לעולם התחתון – בעברות הקשורות לתקופה שהיה שר השיכון – אבל העניין "התחלק"!!...

תחשבו מהיכן הגיעו לאריאל שרון המליונים שהוא יכל להתחייב להחזיר על פשעי העמותות שלו?!...

פרס שמעון מקבל מאירופה כספים, גם יוסי ביילין מקבל כספים מחו"ל ומה עושים בימים אלו אלופי צה"ל?! –

אלופי צה"ל העלובים יושבים בלילות לשיחות עם רוצחים שביום ובלילה הורגים חיילים!

יושבים האלופים עם המרצחים ונותנים להם אוכל טוב בפגישות בבתי מלון מפוארים בתל אביב =

צה"ל מממן את הרוצחים בשעה שרעבים בישראל מחפשים אוכל בזבל מחוץ למלון שם מסתודדים האלופים יחד עם הרוצחים!!...

העם מטומטם + צבא מושחת = עם שיקוץ =עם מתועב!!

חוץ מכמה צדיקים בדור שמסרו נפשם לאלוהים – כל השאר תועבה!!

 

ביבי נתניהו מסר שטחים – וקיבל את משפט "חברון בראון" הקשור לחברו המושחת דרעי!!

והנה שוב: העם עכשיו רוצה "ביבי פיפי 2"! לא מספיק היה "ביבי פיפי 1"??!!... עם של צואה!!

 

מי עכשיו עומד למשפט בגול עצמי בועדת "אור": אהוד ברק!

אותו אהוד ברק שהקים את הועדה – לצורך ליקוק לערבים – הוא כך נשפט על רצונו למכור את ישראל!!...

 

לאן הגענו: אפילו השוטר הקצין הבכיר אליק רון – מלקק לשמאל כדי להינצל ממשפט בועדת "אור" חושך!!...

כל אחד היום בעד כסף – מלקק כמו זונה!!

גם מבין המתנחלים – קמו כאלה שמכרו בעד בצע כסף – נשק למחבלים!!

עובדיה יוסף, באוסלו – מכר את ישראל כדי להגשים חלומו להיות עלי בבא של אלף הנסיכים של ש"ס –

החלום ללבוש את גלימת הזהב של קורח!!

כך גם אדמו"רי גור – בעלז וויזניץ – שבשעת מלחמה הם הרי יברחו לבלגיה ואמריקה!!

בדיוק כפי שאדמו"ר בעלז ברח מהונגריה לישראל בשנת 1940 והפקיר את כל יהודי הונגריה להשמדה

תוך שהוא "מרגיע" אותם בשלושה מינשרים להישאר בהונגריה!!

 

 

 ארה"ב תקבל מכה אדירה! לחץ כאן!

 

המשיח מתגלה בקרוב!

 

למה המשיח יתגלה בצעקה לפי מקורות התורה! לחץ כאן

 

על מעשה הנבלה שעשו המזכירים של הרבי מלובביץ! לחץ כאן

 

לקריאה בתנ"ך הקש כאן

 

חזרה לדף הבית

Hosted by www.Geocities.ws

1