| SEBASTIÀ I JOAN-----------XAVIER PLA I MARC PLA | ||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||
| Anterior | Següent | |||||||||||||||||||||||||||
| En Joan i en Sebastià són dos bessons d'allò més entremaliats, fan anar de vòlid a tota la família Anglada; Aprofiten qualsevol moment per fer entremaliadures i fins i tot per "robar"...... Ara han entrat ja a l'etapa adolescent, i estan descobrint tot un nou mon... Sovint estan d'acord i ho fan tot junts, com ara el·laborar 'xuletes' pels examens amb els mobils dels seus germans mes grans... |
||||||||||||||||||||||||||||
| Inici | ||||||||||||||||||||||||||||
| Actors/personatges | ||||||||||||||||||||||||||||
| Resums | ||||||||||||||||||||||||||||
| Web de l'Emma | ||||||||||||||||||||||||||||
| Lluneta & Laia | ||||||||||||||||||||||||||||
| Fotografia del primer capítol, cedida per Clàudia | ||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||
| Foto treta del making-off, el 27/12/03. | ||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||