
![[Pissepause med alla fordonen]](a213b.jpg)
![[Logement 302]](a216b.jpg)
![[Persedelmönstring (för andra gången)]](a217b.jpg)
![[Kabel-slutvård]](a223b.jpg)
( Klicka på bilderna för att få dem förstorade )

![[Tvättrum2 städas]](a224b.jpg)
![[MC-hallen målas]](a_mcb.jpg)
![[Löjtnant Svensson, löjtnant Strömberg, löjtnant Lindroth (PC) och major Ling]](a_befal1b.jpg)
![[Kapten Frej, fänrik Svensson och fänrik Cederbladh]](a_befal2b.jpg)
( Klicka på bilderna för att få dem förstorade )

![[MUCKARSKIVA!]](a_bordb.jpg)
![[Suddigt, men sött?]](a_sandmertb.jpg)
![[Coola färger bara (Bergdahl)]](a_bdahlb.jpg)
![[Häng vid baren]](a_barb.jpg)
( Klicka på bilderna för att få dem förstorade )

![[PC, Svensson och flaggkadett Bertilsson]](a_befal3b.jpg)
![[Vi har MUCKAT! (2:e oktober 1998)]](nsista_rutan.jpg)
![[Klicka här då...]](sista_rutan.jpg)
( Klicka på bilderna för att få dem förstorade )
| Jaha. Det var ett urval på 80 bilder av de ca: 250 stycken jag tagit under min lumpartid!!! Skriv gärna vad ni tyckte om dem, om hela idén med att lägga upp dem såhär på nätet, eller om vad som helst! Ni som var på vår muckarfest saknar kanske några foton? Vet ni vad BLC-föraren hette (i efternamn givetvis) så har han fått en egen sida: http://www.geocities.com/Pentagon/Bunker/4383/namnet.html Tack för mig! |
FOTO: Martin Arnoldsson 1998©