Na de Miskraam.




Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier en op de een of andere manier lukt het mij allemaal nog niet helemaal. Ik zou nu ruim over de helft van een zwangerschap moeten zijn ik zou nou getrappel in mijn buik horen te voelen, het blijft allemaal zo onwerkelijk. Maar we houden hoop. We hebben nu eerst het Project van bouwval tot kasteel en als er daarna nog steeds geen resultaat is dan moet ik er aan gaan geloven en een start gaan maken met de medische malle molen, iets waar ik op dit moment nog niet klaar voor ben. Wat ik op het moment het moeilijkste vind is dat het leeftijdsverschil steeds groter en groter word want Shiva is alweer ruim 2.5 jaar en we wouden eigenlijk een niet groter verschil van 3 jaar.
Maar zo zie je weer niks valt te plannen!

4 augustus 2005
Over 16 dagen had ik eigenlijk uitgerekend moeten zijn. Een tijdje geleden alweer vroeg een kennis of ik al over de MK heen was. Ik was eindelijk zo ver dat ik kan zeggen dat ik dat was. Helaas werd ik een paar dagen later weer met beide benen op de grond gegooit toen goede vrienden ons kwamen vertellen dat hun dochter een brusje zou krijgen. Dat deed goed pijn. Nu 16 dagen voor de eigenlijke uitgerekende datum word het verdriet alleen maar weer groter ik ben zo blij als we 21 augustus voorbij zijn. Ik denk dat het allemaal anders was geweest als ik al weer zwanger was, maar helaas is er geen resultaat en gaan we naar de schoolvakantie voor de doorverwijzing.
Bedankt voor het lezen.
Liefs Laureen

TERUG NAAR HET HUIS VAN LUCIFERTJE 1
Hosted by www.Geocities.ws