פינת האקטואליה הלא אקטואלית

 

16.7.2004

 

שביתה ב"פרפר נחמד"

 

משתתפי התוכנית "פרפר נחמד" הודיעו על שביתה. יצאנו לשמוע את טענותיהם.

 

שבי זר (5) : תראו, זה בלתי אפשרי לעבוד בתנאים הללו. עד עכשיו הרווחנו 2.50 שקלים בחודש, ועכשיו, אחרי הקיצוץ במשכורות אנחנו מרוויחים רק 2.13 ש"ח.

אנחנו לא מוכנים לזה, ועד שלא ישלמו לנו כראוי, לא נשתתף בתוכנית.

אוזה זר (7) : טוב, אנחנו בכלל לא מתכוונים לדבר איתכם, יא טיפשים, אני הכי גאונה, חכמה, יפה, וגאונה כאן, ואני צריכה לקבל את כל המשכורות של כולם ביחד, מה אכפת לי, תקצצו לאחרים כמה שאתם רוצים, יא טיפשים, אבל אני מקבלת את כל הכסף כאן, זה ברור?

בץ זר (3) : הא, איזה קטע, קיצצו במשכורות? אפילו לא שמתי לב. איזה קטע! לא אכפת לי, כי דודו קונה לי את כל הבירות! איזה קטעים! מה, אוזה, זה לא טוב? אה, אז איזה לא קטעים! אוזה תפסיקי לקלל. אה, ודרך אגב, שבי רוצה להוסיף שאנחנו תקועים בחור בתפאורה, אז אולי ננצל את ההזדמנות שיש כאן כל- כך הרבה אנשים, ונבקש אחת ולתמיד: תוציאו אותנו מכאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

האמת, אתם לא חייבים, לי דווקא די כיף פה.

נולי ויינגרט-בן ישראל- זר-מוזס-שלום (1) : אוי, אם קיצצו במשכורת שלי, אז אני לא אוכל יותר רמדיה?! אני לא מאמינה, ווואאאאאאאאא!, וווווואאאאאא! (בכי).

דודו זר, פושע (במיל) : אני לא מאמין, איך אני אוכל לחיות ככה, יש לי מלא הוצאות שקשורות אך ורק לתוכנית, ועכשיו לא נוכל לשדר את התוכנית יותר בגללכם!

סליחה, על אילו הוצאות אתה מדבר?

מוט ברזל, מכשירי עינויים, נבוט, רובים וכלי נשק למיניהם, את כל אלה לא נוכל לממן, וזה יפגע באיכות התוכנית. אה, וגם פן לשיער.

רגע, כמה קיצצו לך במשכורת?

קודם אני רוצה להגיד, שאני הדמות הראשית, ולכן אני מופיע בהכי הרבה פרקים בסדרה, ואני גם צריך לסבול את הבובות האלו כל פרק, שזה פשוט עינוי, ובגלל זה אני צריך לקבל משכורת טיפה יותר גבוהה מכולם.

אתה מוכן לומר לנו כמה אתה מקבל עכשיו?

8. טוב, אחר כך אפס. טוב נו, אני אגיד את האמת, יש עוד אפס אחרי. ועכשיו תוסיף 4.

אתה מקבל  804 שקל לחודש?

התכוונתי שתוסיף 4 אפסים, אידיוט.

 

נודע לנו כי המשתתפים בסדרה ערכו הפגנה, ואפילו שר האוצר בנימין נתניהו הגיע להרגיע את הרוחות

מר שר האוצר, מה בדיוק סיכמת עם השובתים?

תראה, זו בעיה חמורה מאוד שהם שובתים, ואני מתכוון לטפל בזה, כי התוכנית הזו זה דבר בין החשובים שיש לנו במדינה, אני עומד להזרים כספים אל התוכנית, ואני עושה את זה למען עתיד ילדינו.

אבל אני דווקא שמעתי שהם הסכימו להפסיק בהפגנה מיד, ללא שום תמורה

כן, זה נכון. ברגע שבאתי לשם ראיתי את השלטים הרבים שהבובות הפעוטות הכינו, אז הצלחתי לשכנע אותם שאם הם הצליחו ללמד בובה בגיל שנה לכתוב, וילדה בת שבע לקלל, אז כנראה שהם יכולים להסתדר בחיים גם בלי כסף. הם אמרו תודה רבה, וחייכו מרוב אושר, עד שדודו זר צעק שאני סתם מרמה אותם, ושאני עושה הכל כדי להתחמק מלשלם להם, ועוד כל מיני שטויות.

אז כיצד הרגעתם אותו?

שומר הראש שלי ירה בו.

 

דודו והחבר'ה בבילוי משותף

 

Hosted by www.Geocities.ws

1