| Foto's testrit en 2e tussenpassing. | ||||||||||||||||||
| HOME | ||||||||||||||||||
| TERUG | ||||||||||||||||||
| Maandag 15 mei 2006 ben ik opnieuw naar De Bever geweest om een testrit te maken in mijn auto met een man van het CBR. Gelukkig ging alles goed. Ik moest wel even wennen want als ik mijn knipperlicht naar rechts aandeed gingen oppeens mijn ruitenwissers aan. Gelukkig is het iets waaraan je moet wennen, dus de auto werd 'goedgekeurd'. Op de foto rechts boven zie je hoe Rob mij laat zien hoe de lift werkt die achterin staat. Dat gaat via een afstandbeniening. Ook gaat de achterklep automatisch open en dicht. | ||||||||||||||||||
| Op de foto links boven zie je hoe Rob de stuurspalk afstemd op mijn polsen. De stuurspalk is afstembaar dus als ik na een aantal weken vind dat het toch niet zo lekker zit, kan ik altijd terug gaan en maakt hij ze wijder of dichter. Op de foto rechts zie je hoe ik wegrijd in MIJN auto. Je kunt goed zien hoe de zijkant eruit ziet met de stang waaraan ik me kan beethouden als ik van achter naar voren moet lopen of andersom. | ||||||||||||||||||
| Het eindresultaat; een grote glimlach! | ||||||||||||||||||