Nieuws
Home
Zwemmen
03-04-04

Vandaag had ik een clinic in Amsterdam. We moesten als B-selectie zwemmers aan nieuwelingen en andere talentjes laten zien hoe een training er voor ons ziet
19 en 20-03-04

Ik heb het NK niet gezwommen, ik heb het af moeten zeggen wegens een Rugblessure.
21-02-04

Vandaag de Lansingh Bokaal en ik mocht de 100m vrijeslag zwemmen. Ik ben van het startblok gedoken en haalde 2 sec. van mij NR af. Klik hier voor mijn
tijden en hier voor mijn NR's.
14-02-04

Vandaag weer een circuitwedstrijd. Ik zwom 200m vrijeslag, 50m rug en 100m rug. De rug ging niet zo lekker de 200m vrijeslg juist wel. Ik zwom er 12 seconden vanaf.
Tijden
31-01-04

Vandaag had ik de Nederlandse Winter Kampioenschappen. De eerste afstand begon goed, meteen een NR op de 50m Vrijeslag. Ook op de 100m vrijeslag zwom ik een Nederlands Record. Uiteindelijk kwam ik thuis met 4 gouden medailles en 2 NR's. Ik kom volgende week hiervoor in de krant te staan. Klik
hier voor mijn tijden en hier voor mijn NR's.
16,17,18-01-04

Dit weekend had ik de Double Dutch Open in Deventer. Het was heel gezellig en het is ook goed gegaan. Ik heb drie zilveren medailles gewonnen en 2 NR's gezwommen. Klik
hier voor mijn tijden en hier voor mijn Nr's
29-08-03

Vandaag kreeg ik een brief van de NebasNsg dat ik in de B-selctie mag blijven. Ook kregen we een kalender t/m Athene 2004,
zie kalender
30-11-03

Vandaag had ik een competitiewedstrijd in Gorinchem. Ik zwom vandaag 0.07 sec boven mijn 50 rug tijd van gister, dus net geen nieuwe Nr. Ik zwom wel een mooie Nr op de 100m vrijeslag. Klik
hier voor mijn tijden en hier voor mijn Nr's.
29-11-03

Vandaag had ik mijn derde wedstrijd van de Lansingh. Het ging wel goed. Ik moest voor het eerst 50m vlinderslag zwemmen.
Voor de rest zwom ik de 50m rug, 50m school en 50 vrijeslag. Klik
hier voor mijn tijden en hier voor me Nr's
27-09-03

Vandaag had ik een wedstrijd in Doetichem in een 25m bad. Ik zwom 3 pr's waarvan 3 Nederlandse Records. Klik
hier voor de tijden, en hier voor al mijn NR's.
11-10-03

Vandaag had ik mijn 1ste wedstrijd van de Lansingh in Sliedrecht. Ik verbeterde weer mijn NR op de 100m vrij. Klik
hier voor me tijden en hier voor mijn NR's.
25-10-03

Vandaag had ik mijn tweede wedstrijd van de Lansingh. Ik zwom op de 100m rug en 100m school een mooie PR. Klik
hier voor mijn tijden.
Hosted by www.Geocities.ws

1