Lieder

Ich hab ja nun die Lieder die so schön zu S oder S2 passen auf musanisch übersetzt, deshalb stell ich die mal hier hoch^^

 

Karaniy an jia to hi (Wishing to be with you)

Miiyai cia (Mein liebes Kind)

Ma suii lasaiyia (Song of loneliness)

Lo sanya rainuya (If we hold on together)

Na-mi i kja seimyu-naì ti (Never had a dream come true)

Yi jia sa (Who am I?)

Si mo sa jia i lia (Now that I'm a woman)

I miiyana sújjiu saya (A love before time)

Hosted by www.Geocities.ws

1