Friday Night, StanV in a Internet Café on IRC in #mtgeurope on Newnet.
[23:56:26] <StanV> StanV: Hey Jelger, waar is jullie hotel?
[23:56:33] <StanV> Jelger: Het is vol....
[23:56:42] <StanV> StanV: Dan slaap ik maar buiten :(
[23:57:01] <MennoD> waar ben je nu dan?
[23:57:04] <StanV> Ik ben nou in een random internet cafe
[23:57:25] <MennoD> maar waarom kon je niet bij Jelger op de grond?
[23:57:29] <StanV> aan het haten
[23:57:34] <StanV> omdat er geen plaats meer was
[23:57:44] <StanV> maar volgens mij zijn ze fucking dronken
[23:57:51] <Frank_lap> faler!
[23:57:55] <MennoD> hoe kan er nou geen plek zijn :(
[23:58:05] <Frank_lap> waar ben je nu dan? in de binnenstad?
[23:58:16] <StanV> Geen plek op de grond
[23:58:23] <StanV> ik heb geen geld voor een hotel :(
[23:58:39] <Frank_lap> lap
[23:58:57] <MennoD> zonder geld naar een GP gaan is dan ook wel een beetje dom :(
[23:59:04] <StanV> hehe
[23:59:06] <StanV> whatever
[23:59:12] <Frank_lap> wat ga je dan vannacht doen?
[23:59:12] <StanV> ik slaap wel buiten in het park
[23:59:18] *** J-Assen ([email protected]) has joined #mtgeurope
[23:59:26] <StanV> en dan ga ik morgen wel bij iemand op de grond crashen
[23:59:36] <MennoD> ja dat lijkt me echt een goed plan :(
[00:00:38] <MennoD> ik stel voor dat we Jelger dan maar uit de clan kicken
[00:00:45] <MennoD> als ie zo gemeen is
[00:00:53] <theBruce> wut?
[00:01:12] <MennoD> <Jelger> er is geen plek meer; pech gehad
[00:02:03] *** StanV ([email protected]) Quit (Read error: 54 (Connection reset by peer) )
[00:04:20] *** StanV ([email protected]) has joined #mtgeurope
[00:04:30] <StanV> HATE
[00:04:32] <StanV> maat
[00:04:43] <StanV> mijn connnectie is ook nog uberfux0red
[00:04:48] <Koen> :(
[00:10:36] <Frank_lap> jelger is gewoon vervelend
[00:10:43] <StanV> ja
[00:10:46] <StanV> heel erg
[00:10:48] <StanV> fuck
[00:10:54] <StanV> hij wist dat ik moest crashen ergens
[00:11:01] <theBruce> stan:)
[00:11:03] <theBruce> jelger:(
[00:11:16] *** Koen sets mode: +o StanV
[00:11:31] <StanV> ik vind dit echt uberlullig
[00:11:32] <StanV> like
[00:11:42] <StanV> ik wist dat Jelger een beetje onverantwoordelijk was
[00:11:46] <StanV> maar dit :(
[00:11:59] <theBruce> lap:(
[00:13:16] <J-Assen> lol
[00:14:10] <J-Assen> stan: heb je nu al een slaapplek?
[00:14:35] <StanV> nee
[00:14:37] <StanV> obviously
[00:14:43] <StanV> ik ga de hele nacht internetten
[00:14:47] <StanV> en morgen de GP winnen
[00:16:04] <MennoD> ik zal de ptq in jouw naam winnen
[00:16:23] <StanV> dankje
[00:16:30] <StanV> <StanV> ik ga Jelger EN Noah uit de top8 schoppen
[00:16:43] <Koen> doe dat maar letterlijk :)
[00:18:33] <StanV> haha
[00:18:51] <StanV> ik heb nog niks gegeten vandaag
[00:18:53] <StanV> :(
[00:18:58] <StanV> daeze dag is zo leuk
[00:25:57] <edge`> stan
[00:26:01] <edge`> go pick up some women
[00:26:18] <StanV> I did already lol
[00:26:20] <StanV> in the train
[00:26:26] <Trax72> heh
[00:26:26] <StanV> Iīm amazing
[00:26:30] <edge`> really
[00:26:39] <Trax72> you should've arranged a place to sleep with those women :/
[00:26:46] <edge`> lol
[00:26:49] <StanV> I shouldīve :(
[00:27:01] <StanV> But I didnīt know Jelger was such a DICK back then
[00:27:02] <edge`> <stanv> so are you ladies playin in the gp tomorrow?
[00:27:16] <StanV> StanV: WHY IS THIS TRAIN NOT MOVING
[00:27:30] <StanV> I have a phone number lol
[00:27:53] <StanV> I might actually call them
[00:28:00] <StanV> And crash there... :/
[00:28:03] <edge`> lol
[00:28:14] <edge`> cant u find a backpackers or such
[00:28:20] *** theBruce changes topic to 'jelger = out | frank = in '
[00:28:31] <StanV> I donīt even care
[00:28:35] <StanV> I donīt need sleep
[00:29:12] <StanV> What I do care about
[00:29:20] <StanV> Is that my supposed friends
[00:29:22] <StanV> did this to me
[00:29:31] <Trax72> waarom kon je daar niet bij dan
[00:29:39] <StanV> Weet ik niet
[00:29:43] <StanV> Jelger: Het is vol
[00:29:45] <Trax72> faal
[00:29:51] <StanV> Telefoon: Tuut tuut tuut
[00:30:59] <MennoD> had je dan inderdaad geen jeugdherberg of zo kunnen zoeken
[00:31:03] <StanV> nee
[00:31:07] <StanV> <StanV> I donīt even care
[00:31:07] <StanV> <StanV> I donīt need sleep
[00:31:37] <StanV> het is hier zo cool maat
[00:31:38] <StanV> Frank
[00:31:44] <StanV> Je had echt mee moeten gaan
[00:31:49] <StanV> al die random plaatsen
[00:31:57] <StanV> waar we met school zijn geweest :)
[00:32:07] <JanD> het moet echt weel superneig zijn als je om 00:30 op irc gaat zitten
[00:32:16] <StanV> IK BEN IN MIJN EENTJE
[00:32:18] <StanV> GATAAP
[00:34:10] <JanD> het moet echt weel superneig zijn als je om 00:30 op irc gaat zitten
[00:34:16] <JanD> haha
[00:34:22] <JanD> maat
[00:34:26] <JanD> ik ben superziek :(
[00:34:30] <JanD> ik denk adt ik dood ga
[00:34:33] *** JanD was kicked by StanV (HAAT )
[00:40:08] <StanV> hoe vervelend
[00:40:29] <StanV> IK BEN NET ENORM GELAPT DOOR EEN GOEDE "VRIEND"
[00:40:37] <StanV> ik denk dat ik ook maar dood ga
[00:42:53] *** StanV changes topic to 'Never trust a Dutchie '
[00:44:13] *** StanV changes topic to 'Never trust a Dutchie *StanV glares at Jelger '
[00:49:29] <MennoD> dus jij bent dood morgen zo rond ronde 4-5?
[00:49:29] * StanV weent.
[00:49:33] <StanV> Yep
[00:49:42] <StanV> Maar mijn deck gaat insane zijn
[00:49:49] <MennoD> dat hoop ik maar
[00:49:53] <StanV> dus ik ga toch 8-0
[00:53:59] <MFfnm> damn, ik had mee moeten gaan (ook zonder geld)
[00:54:09] *** MFfnm is now known as MaartenF
[00:54:21] <MaartenF> konden we met zijn tweetjes in he tpark slapen
[00:54:25] <StanV> ja
[00:54:27] <StanV> park :)
[00:54:32] <StanV> DAve Montreuil
[00:54:35] <StanV> deed dat ook
[00:54:38] <StanV> en werd 3de
[00:54:40] <StanV> op euroīs
[00:56:45] <MennoD> Leuke GP voor Stan
[00:56:51] <MaartenF> is het wel lekker weer daar
[00:57:12] <StanV> ja
[00:57:16] <StanV> het is 23 graden
[00:57:18] <StanV> of zo
[00:57:21] <StanV> overdag
[00:57:22] <Trax72> da's tenminste iets :)
[00:57:29] <StanV> īs avonds is het nog steeds 15
[00:57:31] <StanV> :D
[00:58:38] <StanV> Ik ga zometeen
[00:58:42] <StanV> naar een random club
[00:58:46] <StanV> en dan
[00:58:50] <StanV> drank stelen
[00:58:52] <StanV> en dronken worden
[00:59:36] <MaartenF> kan je dan tenminste niet wat eurootjes lenen van iemand?
[00:59:40] <StanV> nee
[00:59:47] <StanV> IK WEET NIET WAAR IEDEREEN IS
[01:01:14] <Frank_lap> morgen: chair throwing contest: stan vs jelger!
[01:01:41] <StanV> nee
[01:01:45] <StanV> zo ben ik niet etc.
[01:03:28] <StanV> Ik ga hem gewoon haten :(
[01:04:31] <JanD> ik ga SLAPEN STAN
[01:04:45] <StanV> wat?
[01:04:50] <JanD> IN EEN LEKKER ZACHT BED
[01:04:52] <JanD> HMMMMM
[01:04:57] <StanV> ik denk dat ik JanD ook ga haten
[01:05:07] *** JanD was kicked by StanV (faler )
[01:05:07] *** JanD ([email protected]) has joined #mtgeurope
[01:05:12] <StanV> seriously
[01:05:14] <StanV> whatever dude
[01:05:16] <JanD> laat mij eens mensen uitlachen
[01:05:17] <JanD> :/
[01:05:22] <StanV> MAAT
[01:05:24] <StanV> NIET NU
[01:06:40] <JanD> je had om 22:00 direct naar de site en rune meoten gaan
[01:06:41] <JanD> :/
[01:06:43] <StanV> BWAHAHAHAAAA
[01:06:50] <StanV> toen wist ik het nog niet
[01:06:52] <StanV> gataap
[01:06:57] <StanV> ik ben niet achterlijk etc.
[01:06:58] <StanV> :(
[01:07:03] <StanV> Geluk: 5 uit 5
[01:07:12] <StanV> Liefde: 5 uit 5
[01:07:12] <Frank_lap> JA!
[01:07:14] <JanD> heh
[01:07:18] <Frank_lap> oh my
[01:07:20] <JanD> sorry zenne
[01:07:22] <StanV> Energei: 4 uit 5
[01:07:31] <StanV> Succes: 5 uit 5
[01:07:33] <StanV> BWAHAHAHAHAAA
[01:07:36] <Frank_lap> :)
[01:07:37] *** MennoD ([email protected]) has joined #mtgeurope
[01:07:44] <Frank_lap> energie iets minder omdat je minder slaap hebt gehad
[01:07:47] <Frank_lap> het klopt gewoon!
[01:07:48] <StanV> ja
[01:07:52] <StanV> de nuts
[01:07:54] <theBruce> ik ga ook maar slapen:(
[01:07:56] <theBruce> gl stan
[01:07:55] <StanV> ik ga winnen
[01:07:58] <StanV> ik zweer het
[01:07:58] *** theBruce ([email protected]) Quit (<Frank_lap> overrun is card disadvantage )
[01:07:53] <Frank_lap> kijk eens naar je geluk van vandaag
[01:07:56] <Frank_lap> als dat op heel laag staat
[01:08:30] <StanV> Geluk
[01:08:31] <StanV> 2 uit 5
[01:08:34] <StanV> :/
[01:08:42] <MennoD> waar hebben we het over?
[01:08:47] <StanV> Liefde: 5 uit 5
[01:08:49] <StanV> haha
[01:08:59] <StanV> Thereīs love in the air!
[01:09:48] <StanV> daarover
[01:10:06] <StanV> hoe falend
[01:10:09] <StanV> ze neemt niet po
[01:10:11] <StanV> op
[01:11:02] <StanV> ik heb nog 8 uur en 10 minuten
[01:11:07] <StanV> om te internetten
[01:11:21] <Frank_lap> hoeveel geld heb je nog stan?
[01:11:26] <StanV> Nu
[01:11:29] <StanV> Hier?
[01:11:35] <StanV> 1,32 euro
[01:11:42] <Trax72> lap
[01:11:44] <StanV> contant
[01:11:46] <MaartenF> lol
[01:11:52] <StanV> miser
[01:11:57] <StanV> ik ben een miser
[01:11:59] <Trax72> je overdreef niet toen je zei dat je geen geld had
[01:12:00] <StanV> ik heb 0 geld
[01:12:06] <StanV> in een stad
[01:12:08] <StanV> in spanje
[01:12:12] <StanV> in mijn eentje
[01:12:14] <StanV> hoe leuk
[01:12:45] <StanV> EN DAT MEISJE NEEMT NIET OP
[01:12:51] <StanV> hoeveel pech kan je hebben
[01:13:10] <MennoD> ik ben altijd aangeleerd dat het onbeleefd is om om 1:05 te bellen
[01:13:11] <Trax72> is misschien clubben :/
[01:13:25] <StanV> MennoD
[01:13:27] <StanV> faler!
[01:13:30] <Frank_lap> kan je ook nie pinne of zo?
[01:13:32] <Koen> lol
[01:13:45] <StanV> Frank
[01:13:48] <StanV> mijn bankrekening
[01:13:50] <StanV> is nu
[01:13:54] <StanV> -361 euro
[01:14:00] <StanV> BWAHAHAHAA
[01:14:02] <Koen> :(
[01:14:32] <StanV> deze
[01:14:33] <StanV> GP
[01:14:36] <StanV> wordt zo grappig
[01:14:44] <StanV> StanV: Iemand een broodkorst?
[01:14:54] <MennoD> Stan: waarom ga je dan naar die GP
[01:15:16] <StanV> Menno
[01:15:19] <StanV> ik ben cool
[01:15:30] <StanV> :)
[01:15:34] <StanV> I DONīT CARE
[01:18:46] <MaartenF> Stan, zullen we ook op die manier naar Napels gaan? doe ik ook mee
[01:18:58] <StanV> ik GA op die manier naar Napels
[01:19:05] <StanV> zo ga ik naar al mijn GPīs
[01:19:07] <StanV> obviously
[01:19:12] <Trax72> zonder geld, slapen op de grond?
[01:19:16] <StanV> ik heb geen geld remember
[01:19:21] <StanV> ik heb geen inkomen etc.
[01:19:28] <MennoD> Stan: doe jij aan internationale drugs handel?
[01:19:40] <StanV> Menn
[01:19:40] <Trax72> dan zat ie nu wel in een hotel.....
[01:19:40] <Frank_lap> <<hij zit in de maffia>>
[01:19:41] <StanV> o
[01:19:46] <StanV> Ja :(
[01:19:50] <StanV> NIET VERDER VERTELLEN
[01:20:07] * StanV is looking up pickup lines on the net lol
[01:20:17] <StanV> ik ben me aan het vervelen
[01:20:19] <StanV> geen modo
[01:20:24] <StanV> is bad times voor StanV
[01:20:37] <Trax72> stan zit te internetten via z'n laptop/mobiel in z'n 5sterren hotel gewoon... :)
[01:20:42] <StanV> indeed
[01:20:44] <MennoD> gaan dan clubben :)
[01:20:48] <Trax72> en is vergeten modo te installeren
[01:20:52] <StanV> en ik zit een beetje over Jelger te zeuren
[01:20:56] <StanV> gewoon voor de grap
[01:20:57] <Trax72> :]
[01:20:59] <StanV> :(
[01:21:20] <MennoD> ga
[01:21:22] <MennoD> naar
[01:21:23] <MennoD> club
[01:21:26] <MennoD> en
[01:21:28] <MennoD> drink
[01:21:29] <MennoD> veel
[01:21:29] <StanV> Ik heb geen geld
[01:21:34] <StanV> om drinken te kopen
[01:21:35] <StanV> lol
[01:22:18] <MennoD> kan je niet gewoon hotelen op een credit card?
[01:22:27] <StanV> mijn credit card
[01:22:30] <StanV> ligt thuis
[01:22:32] <StanV> op de tafel
[01:22:35] <StanV> in de woonkamer
[01:22:38] <StanV> naast mijn laptop
[01:22:50] <Frank_lap> hoe ga je voor de gp betalen btw?
[01:23:04] <StanV> Ik hoop dat JElger dat gedaan heeft :/
[01:23:10] <StanV> dat had ik hem ook gevraagd...
[01:23:28] <Frank_lap> als jelger je niet eens bij hem op de grond laat slapen ... :((
[01:23:33] <StanV> ik heb de coolste pickup line ooit!
[01:23:42] <StanV> Hmmm. Youīll do. For now.
[01:23:48] <StanV> die ga ik tegen iemand zeggen
[01:23:55] <StanV> en dan hard wegrennen
[01:25:29] <MaartenF> Als Stan top8 haalt schijf ik een misetings artikel,
[01:25:33] <StanV> Letīs go to my room and do some math: Add a bed, subtract our clothes, divide your legs and multiply
[01:25:36] <StanV> HAHAHAHAHAHAAA
[01:30:19] <StanV> OH MY
[01:30:23] <StanV> De Frank_Lap
[01:30:25] <StanV> pickup line
[01:30:30] <Trax72> Lekkerrrrr
[01:30:40] <StanV> "If you and I were squirrels, could I bust a nut in your hole."
[01:30:59] <J-Assen> mzzl
[01:31:02] <Frank_lap> dat zeg ik nou altijd ja :)
[01:31:06] <Frank_lap> werkt alleen niet
[01:31:07] <StanV> later
[01:31:16] <J-Assen> stan: succes morgen!
[01:31:24] *** J-Assen ([email protected]) Quit (zzzzzzzzzz )
[01:31:28] <StanV> ik ga wel winnen...
[01:31:36] <StanV> heh
[01:31:46] <StanV> Ik blijf gewoon dat meisje bellen :)
[01:31:52] <StanV> TOTDAT ZE OPNEEMT
[01:31:54] <StanV> ROAR
[01:32:02] <MennoD> Nederlands?
[01:32:19] <StanV> nee
[01:32:23] <StanV> Zweeds...
[01:32:28] <MennoD> Oh my
[01:32:57] <StanV> Vliegvelden zijn insane maat
[01:33:06] <StanV> je komt daar de leukste meisjes tegen...
[01:33:24] <StanV> ETA: 6 hours 30 minutes :)
[01:33:30] <StanV> faal
[01:33:33] <StanV> nog 6,5 urr
[01:33:37] <StanV> tot de GP begint
[01:34:08] <StanV> 6,5 is niet zo veel
[01:34:08] <MennoD> en dan nog 12 uur tot het einde van dag 1 :)
[01:34:34] <MennoD> dus je hoeft nog maar zo'n 18,5 uur op te zijn
[01:34:39] <StanV> indeed
[01:34:44] <StanV> ik ga zo hard winnen
[01:34:49] <StanV> dat slaat echt nergens op
[01:35:37] <RK> poll:
[01:35:49] <RK> gaat stan 14-0, 3-0.....of 1-2 drop?
[01:35:58] <RK> ;-)
[01:35:59] <StanV> 17-0
[01:36:01] <StanV> obviously
[01:36:04] <MennoD> ik gok 17-0
[01:36:21] <MaartenF> 8-0 dag 1 0-6 dag twee
[01:36:26] <StanV> nee
[01:36:35] <MennoD> it's all or nothing
[01:36:36] <StanV> ik ga minstens 4-2 in draft
[01:36:42] <StanV> Ik ben zo broken in OD OD TO
[01:36:48] <StanV> bijna net zo broken als GErt
[01:37:30] <MaartenF> <StanV> ik heb geen geld voor een hotel :(
[01:37:30] <MaartenF> <Frank_lap> lap
[01:37:30] <MaartenF> <MennoD> zonder geld naar een GP gaan is dan ook wel een beetje dom :(
[01:37:30] <MaartenF> <StanV> hehe
[01:37:30] <MaartenF> <StanV> whatever
[01:37:30] <MaartenF> <Frank_lap> wat ga je dan vannacht doen?
[01:37:32] <MaartenF> <StanV> ik slaap wel buiten in het park
[01:37:35] <MaartenF> ik blijf he tleyuk vinden
[01:37:46] <StanV> glad to be entertainment
[01:38:06] <MennoD> ik heb alleen medelijden met StanV als wij allemaal naar bed zijn
[01:38:12] <StanV> ja
[01:38:13] <StanV> ik ook
[01:38:19] <StanV> maar jullie mogen niet slapen :(
[01:38:47] <MaartenF> hoe zit dat eigenlijk, moet je betalen voor je internet?
[01:38:50] <StanV> ja
[01:39:10] <StanV> Ik kan voor 1 euro 9 uur internetten :/
[01:39:06] <Frank_lap> daar wil ik ook wel internetten
[01:39:37] <MennoD> Frank: porno downloaden is zo lastig in zo'n internet cafe :)
[01:39:43] <StanV> :)
[01:39:50] <StanV> squirrelpr0n!
[01:39:54] <Frank_lap> nou moe
[01:40:02] <StanV> ik stink :(
[01:40:05] <StanV> ik moet douchen
[01:40:08] <StanV> maar dat kan niet
[01:42:16] <StanV> maat, zijn alle spaanse meisjes enorm kanp of wa?
[01:42:18] <StanV> knap
[01:42:28] <MennoD> Stan: ja
[01:42:37] <StanV> er zit er nu een naast me
[01:42:38] <StanV> wow
[01:43:09] <MaartenF> go get her
[01:43:15] <MaartenF> maybe she has a bed
[01:43:15] <StanV> nee
[01:43:21] <StanV> <StanV> ik stink :(
[01:43:21] <StanV> <StanV> ik moet douchen
[01:43:29] <MennoD> begin over shakira
[01:43:37] <MennoD> die is superpopulair in spanje
[01:43:42] <StanV> indeed
[01:43:44] <StanV> :)
[01:43:46] <MaartenF> hoe romantisch is jouw verhaal? daar vallen vrouwen voor.. de eenzame vagebond
[01:43:54] <StanV> haha
[01:43:56] <StanV> indeed
[01:44:04] <StanV> maar ik ben moe
[01:44:08] <StanV> en ik stink
[01:44:10] <StanV> :(
[01:44:32] <MennoD> je hebt toch wel bergen deo bij je?
[01:44:56] <MennoD> anders ga ik je Stan Snepvangers noemen; en dat wil je vast niet
[01:45:08] <StanV> ik heb wel deo bij me heh
[01:45:24] <StanV> bwahahahaaa
[01:45:30] <StanV> het meisje is net in slaap gevallen
[01:45:32] <StanV> hoe falend
[01:45:34] <MennoD> lol
[01:45:38] <MaartenF> Snepvangers is echt ranzig, ik lag in Diego bij hem op een kamer en hij ging zich in zijn slaap liggen aftrekken....
[01:45:46] <MaartenF> seriues
[01:45:54] <MennoD> Maarten: JE MAAKT EEN GRAPJE????
[01:46:00] <MaartenF> NEEEEEEEEEEEEEEEEE
[01:46:02] <MennoD> ewwww
[01:46:12] <MennoD> de verhalen worden steeds ranziger
[01:46:19] <StanV> lolol
[01:46:20] <MaartenF> ik zweer jet je
[01:46:51] *** StanV changes topic to '<MaartenF> Snepvangers is echt ranzig, ik lag in Diego bij hem op een kamer en hij ging zich in zijn slaap aftrekken '
[01:47:02] <StanV> hoe grappig
[01:47:06] <StanV> that made my day
[01:47:11] <MennoD> indeed
[01:47:14] <StanV> het meisje is weg :(
[01:47:23] <Trax72> lekker topic....
[01:47:24] <MennoD> eye candy etc
[01:47:30] <MaartenF> de geluiden die ik hoorde lieten geen ruimte voor enige twijfel
[01:51:30] <StanV> "I am a magical being, take off your bra."
[01:52:06] <StanV> "I'm gonna have sex with you tonight, so you might as well be there."
[01:52:20] <StanV> "Let's go to my place and do the things I'll tell everyone we did anyway"
[01:52:21] <StanV> haha
[01:52:24] <StanV> deze site is leuk
[01:53:32] <StanV> wow
[01:53:36] <StanV> ik ga deze proberen
[01:53:39] <StanV> "Wanna fuck like bunnies?"
[01:53:51] <MennoD> bunny style :)
[01:56:31] <StanV> "Can you believe that just a few hours ago we'd never even been to bed together?"
[01:56:33] <StanV> deze site
[01:56:35] <StanV> is amazing
[01:59:08] <StanV> "I think I could fall madly in bed with you."
[01:59:13] <StanV> ik ga die echt gebruiken denk ik
[01:59:19] <StanV> deze zijn allemaal zo cool
[02:00:33] * StanV verveelt zich mateloos
Next day:
[21:02:37] *** StanV ([email protected]) has joined #mtgeurope
[21:02:39] <StanV> MISE
[21:02:40] <StanV> MISE
[21:02:40] <StanV> MISE
[21:02:40] <StanV> MISE
[21:02:41] <StanV> MISE
[21:02:44] <Koen> Stan :)
[21:02:46] <StanV> MISE
[21:02:48] <StanV> ;)
[21:02:53] <Koen> hoe gaat ie?
[21:03:00] <StanV> 6-0-1
[21:03:01] <StanV> nu
[21:03:02] <StanV> :)
[21:03:03] <Koen> zoals altijd zijn we hier vertraagd
[21:03:06] <Mc_Dan> Yay Stan
[21:03:06] <Koen> mise :)
[21:03:40] <JanD> stan :D
[21:03:45] <StanV> ik ga de GP winnen :D
[21:03:50] <JanD> heh
[21:04:03] <JanD> met wie gedrawd ?
[21:04:05] <StanV> ik ben zo broken maat
[21:04:09] <StanV> met Olivier Ruel
[21:04:11] <StanV> geIDed
[21:04:13] <Koen> nu vannacht ergens goed slapen :)
[21:04:14] <JanD> waarom
[21:04:15] <StanV> hij heeft mijn deck
[21:04:18] <StanV> in het kwadraat
[21:04:21] <JanD> lol
[21:04:33] <JanD> tegen nitter een feature ?
[21:04:36] <StanV> ja
[21:04:45] <StanV> en toen tegen Ruel ook
[21:04:51] <StanV> maar toen gingen we IDen
[21:04:53] <StanV> BWAHAHAHAHAAA
[21:05:01] <JanD> heh
[21:05:44] <StanV> Ik ben nu 6-0-1
[21:05:49] <StanV> en ga de volgende match winnen
[21:05:58] <JanD> you little miser
[21:05:58] <StanV> en dan ga ik me plaatsen voor Nice :)
[21:06:02] <JanD> waarom stond er op sideboard
[21:06:11] <JanD> stan does not feel good about his deck
[21:06:12] <StanV> IK DRAW OM TE KUNNEN IRCEN!
[21:06:19] <StanV> Mijn deck is insane lol
[21:06:22] <StanV> looter, broker
[21:06:25] <StanV> snegir
[21:06:30] <StanV> iridescent angel
[21:06:33] <StanV> butcher
[21:06:35] <StanV> fatigue
[21:06:37] <Koen> :)
[21:06:38] <StanV> edict
[21:06:39] <Mc_Dan> o-m-g
[21:06:42] <StanV> :)
[21:06:50] <theBruce> miser
[21:06:53] <StanV> maar Ruels deck
[21:06:54] <StanV> was dat
[21:06:55] <theBruce> 7-0-1 it up
[21:07:00] <StanV> met 2 Deep Analysis
[21:07:06] <StanV> en nog een goede rare...
[21:07:10] <JanD> lol
[21:07:12] <JanD> heh
[21:07:12] <JanD> :/
[21:06:11] <JanD> stan does not feel good about his deck
[21:06:12] <StanV> IK DRAW OM TE KUNNEN IRCEN!
[21:06:19] <StanV> Mijn deck is insane lol
[21:06:22] <StanV> looter, broker
[21:06:25] <StanV> snegir
[21:06:30] <StanV> iridescent angel
[21:06:33] <StanV> butcher
[21:06:35] <StanV> fatigue
[21:06:37] <Koen> :)
[21:06:38] <StanV> edict
[21:06:39] <Mc_Dan> o-m-g
[21:06:42] <StanV> :)
[21:06:50] <theBruce> miser
[21:06:53] <StanV> maar Ruels deck
[21:06:54] <StanV> was dat
[21:07:00] <StanV> met 2 Deep Analysis
[21:07:06] <StanV> en nog een goede rare...
[21:07:10] <JanD> lol
[21:07:12] <JanD> heh
[21:07:12] <JanD> :/
[21:07:21] <Mc_Dan> Stan, do you know how Nitter is doing?
[21:07:27] <StanV> I BEAT NITTER
[21:07:28] <StanV> I BEAT NITTER
[21:07:28] <StanV> I BEAT NITTER
[21:07:29] <StanV> I BEAT NITTER
[21:07:29] <StanV> I BEAT NITTER
[21:07:35] <Mc_Dan> omg
[21:07:37] <StanV> With 3 minutes left on the clock lol
[21:08:48] <Mc_Dan> Stan, you have somewhere 2 sleep tonight?
[21:08:56] <StanV> Yeah
[21:09:05] <StanV> Iīm sleeping in Jelgerīs hotel :/
[21:09:10] <StanV> But itīs all good
[21:09:52] <StanV> ik heb een deep analysis gedivert :D
[21:09:57] <Trax72> hehe
[21:09:58] <StanV> en een scorching missile
[21:10:02] <StanV> en een sylvan might
[21:10:09] <StanV> alles :)
[21:10:10] <Trax72> en, en, en.... ;)
[21:10:14] <SWAP> good luck :)
[21:10:20] <StanV> ik heb ook een counterwar gewonnen
[21:10:27] <StanV> met logic en divert
[21:10:28] <StanV> :)
[21:11:13] <StanV> ik ben zo moe
[21:11:19] <StanV> ik ga zo flauwvallen
[21:11:25] <StanV> Maat
[21:11:28] <StanV> 0 uur slaap
[21:13:53] <StanV> IK WIL MIJN FEATURE MATCH
[21:14:51] <StanV> ja
[21:14:54] <StanV> mijne is round 6
[21:14:56] <StanV> ehm
[21:14:57] <StanV> Frank
[21:15:02] <StanV> Ik ben bekend etc. :(
[21:15:02] <Frank_lap> en bv. ik in antwerpen op 6-0 tegen budde
[21:15:06] <Frank_lap> neuh
[21:15:09] <StanV> jawel
[21:15:12] <StanV> obviously
[21:15:13] <Frank_lap> laten we 2 randoms doen :(
[21:15:18] <StanV> :)
[21:16:21] <Frank_lap> wat zei jelger er eigenlijk nog over?
[21:16:34] <StanV> Jelger zei: blablablabla
[21:16:39] <StanV> Ik zei: Whatever
[21:16:44] <StanV> En nou ben ik
[21:16:48] <StanV> 1 veel te moe
[21:16:58] <StanV> 2 veel te blij
[21:17:04] <StanV> om me er druk over te maken
[21:17:05] <StanV> MAAT
[21:18:12] <StanV> ik heb me dood gelachen vandaag
[21:18:19] <StanV> ik heb 5 potjes
[21:18:22] <StanV> gewonnen op divert
[21:18:31] <StanV> en 3 op circular logic
[21:18:41] <StanV> en 2 of 3 op sengir en angel
[21:19:16] <StanV> weet je
[21:19:19] <StanV> hoe luek het is
[21:19:27] <StanV> om een deep analysis te diverten...
[21:19:51] <StanV> en een aether burst
[21:19:56] <StanV> en een sylvan might
[21:20:01] <StanV> en een Shadeīs form
[21:21:22] <StanV> ik heb zoīn domme potjes gespeeld
[21:21:27] <StanV> ik heb een spel gewonnen
[21:21:37] <StanV> op gravegouger - aether burst - scrivener
[21:22:15] <StanV> om zijn hele graveyard te removen
[21:22:19] <StanV> zodat zijn kikker dood ging
[21:22:28] <StanV> Ik ben echt heel tight vandaag :)
[00:00:40] <KaiB> van der Velden, Stan [HOL] Lost 0-2 vs. Klings, Rüdiger [GER]
[00:00:43] <KaiB> ROAR!!
[00:00:46] <JanD> :(
[00:00:44] *** RuneH ([email protected]) has joined #mtgeurope
[00:00:48] <KaiB> hey rune
[00:01:08] <RuneH> yoyoyo
[00:01:14] <RuneH> i dial to norway from spain
[00:01:16] <RuneH> :)
[00:01:42] <KaiB> couldn't you do something about those dutchies?
[00:01:49] <KaiB> like enter their results wrong or so?
[00:01:52] <RuneH> heh
[00:01:54] <KaiB> i mean there must be some way to stop this ./
[00:01:55] <RuneH> sorry :/
[00:02:49] <RichardD> Kai, you were the one to stop it
[00:02:52] <RichardD> like you always do
[00:02:58] <RichardD> but you didn't go....
[00:03:12] <KaiB> i didn't expect that it would be that bad if i don't show once :(
[00:03:13] <RichardD> ;)
[00:03:25] <RuneH> some guy put a spanish stalking bloodsucker in his deck
[00:03:30] <RuneH> random
[00:03:33] <KaiB> lol
[00:03:36] <KaiB> nice try though
[00:03:37] <RuneH> didn't check it on his list even
[00:04:45] <RichardD> Kai; what do you mean THAT BAD?
[00:04:54] <KaiB> noah 8-0 for example :P
[00:04:55] <RichardD> come on, dutchies winning = good
[00:05:11] <KaiB> well i gotta agree that i'd rather have dutchies winning then frenchies
[00:05:52] <JanD> not a single belgian showed up :(
[00:06:23] <KaiB> old belgian check: look at bottom 8, if there are no belgians, there were none in the tourney
[00:06:32] <RichardD> lol kai
[00:17:05] <JaapWork> En Noah is de nuts
[00:17:12] <JaapWork> Ik dacht dat Noah het verleerd was
[00:18:58] <MaartenF> noah boiet niet, stan heeft 0 uur geslapen
[00:19:05] <MaartenF> boeit
[00:18:25] <MaartenF> Stan the man!
[00:19:23] <Midget_> Stan slaapt toch zowieso nooit?
[00:19:47] <Midget_> Hij staat in de chatstats op elk van de 4 dagblokken in de top 10
[01:24:45] *** StanV ([email protected]) has joined #mtgeurope
[01:24:50] <StanV> :(
[01:25:07] <Midget_> hey Stan
[01:25:19] <Midget_> kun je slapen?
[01:25:23] <StanV> nee
[01:25:40] <Midget_> suck
[01:25:42] <Midget_> :(
[01:25:54] <JanD> stan :(
[01:26:55] <StanV> Ik kan niet slapen :(
[01:27:05] <JanD> waarom ging je maar 6-1-1
[01:27:37] <StanV> ik raapte 9 land
[01:27:40] <StanV> een circular logic
[01:27:42] <StanV> en een peek
[01:28:15] <StanV> tegen die faler
[01:28:57] <JanD> :(
[01:30:11] <JanD> waarom ga je niet slapen seriously
[01:30:23] <JanD> lig desnoods gewoon op een bed
[01:30:37] <StanV> ik heb da gedaan
[01:30:42] <StanV> maar ik kan nie slapen
[01:30:56] <JanD> blijf dan toch liggen
[01:31:06] <Midget_> succes morgen Stan, 4 nederlanders in top 8 :D
[01:31:26] <StanV> ja
[01:31:28] <StanV> :)
[01:31:33] <StanV> Noah en Arjan zijn wel de nuts
[01:31:42] <StanV> en Jelger en ik zijn gewoon broken in draft
[01:32:12] <StanV> denk ik
[01:32:21] <StanV> dus we gaan wel 4 nederlanders in de top8 doen
[01:34:10] <StanV> fighting against Stan van der Velden. An up-and-coming Dutch player looking for a serious ranking boost to qualify for the European Championship, Stan went as far as giving up his one bye in Antwerp to squeeze out a few extra ranking points.
Sunday:
[17:20:00] <Koen> Stan made top 8 ?
[17:20:13] <Midget_> y
[17:20:16] <Koen> nice :)
[17:20:18] <Midget_> ;D
[17:45:41] <Midget_> StanV, 0, Creature Beast, StanV does not need to sleep to win, Paybackcost "Jelger screws up day2"
[17:47:31] <cathy_n> lol
[17:48:25] <Midget_> flavour text: "Sleep is for the Week"
[17:48:36] <Koen> p/t 24/7
[17:48:39] <Koen> :)
[17:48:41] <cathy_n> nonono
[17:48:46] <cathy_n> "After this, I'll sleep for a week."
[17:48:50] <cathy_n> :D