Homepagina
foto afscheidsfuif
gringotrip
verslagen
Donderdag 7/3
--------------------

Er loopt om 6u30 een wekker af bij de buren. We kunnen nog wat blijven liggen. Ik hou nog steeds mijn fles vast. Lekker warm tegen me aangedrukt, dat 'oudbakken' water volgens Liesbeth... Om 7u30 staan we op. Ik ontdek appels aan de boom en eet er ene bij mijn cornflakes.. Een tasje warme choco doet deugd... De Fransen zijn er ook weer zie! We horen dat ze al 15 jaar rondreizen per boot. Straks gaan ze een drietal maanden terug naar Frankrijk om daarna terug te keren naar NZ. Ik word er warempel jaloers van... Rond 9u15 plooien we onze tent op. De Limburger zit ook al buiten... We nemen afscheid... De Atomic Shuttle pikt ons om 9u55 op. De bus staat er al als we in 't stadje arriveren...  9u35 pas... We kunnen meteen onze grote rugzak inladen... Tanja is een zotte mus die ons straks naar Te Anau zal brengen.
....
verslagen
Homepagina
overzicht verslagen
overzicht verslagen
Hosted by www.Geocities.ws

1