| Vijanden |
| Op onze RPG zullen er soms Villians arriveren waar de Hero's dan tegen zullen vechten. De Villains zullen in de volgorde van de Personages lijst komen. Het is de bedoeling dat het lid die de Villain is zal gaan vechten. Als je niet dood wilt worden gemaakt moet je dat even melden, dan zullen wij iets regelen. Onze eerste tegenstander is: Raditz |
| Naam: Raditz Powerlevel: 150.000 Aanvallen: Kamehameha, Solar Flare, Distructo Disc, Tail Attack. Zijn zwakke plek is zijn staart, net als elke Saiyan. Als je die weet te pakken dan verliest hij zijn evenwicht. Met dit watje zullen we niet veel problemen hebben! Hij is over het algemeen slapper dan de standaard Z-Warrior. Maar wacht maar af, want met Nappa zullen we al meer moeite hebben! |