|
Naam : Jos
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 15-03-2005
|
|
Bericht : Echt een fantastische prestatie hebben jullie geleverd (waar zijn jullie nu eindelijk geeindigd?). De terugreis vond ik het meest speciaal...
|
|
|
Naam : Hidde Proost
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : zondag
|
|
Bericht : Hee Titz, wassup ??
Geen best nieuws op de Regatta site;
vrijdag DNF, zaterdag als laatste gefinished. Toch een beetje last van de vodka jus ?
Succes vandaag. Vergeet niet nog even een biertje te drinken op de laatste dag in de beachbar aan het begin v
|
|
|
Naam : Jitty Gunnink
|
|
Email : j.h.gunnoff.nl
|
|
Datum : 6 maart
|
|
Bericht : We leven mee met de ladies overzee en op zee!!!!
|
|
|
Naam : Ladies First Sailing Team
|
|
Email :
|
|
Datum : 4 maart 2005
|
|
Bericht : We proberen hard de website bij te werken, maar de internet speed laat wat te wensen over. Berichten over onze boot speed volgen hopelijk snel. We genieten volop!!!
|
|
|
Naam : Peter Soen
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 4 maart 2005
|
|
Bericht : Hi Karin,
Hoop dat jullie het goed hebben daar. Waar blijven de updates?!
Het logboek stopt bij de voorbereiding...
Aan de andere kant: des te meer verhalen als jullie terug zijn!
Groeten,
Peter
|
|
|
Naam : Onno
|
|
Email : oostveen@gmail
|
|
Datum : 3-3-5
|
|
Bericht : He Ladies, hebben jullie die gasten daar al gek gemaakt met jullie Gant shirtjes? Veel succes in ieder geval vanuit een besneeuwd NL.
Onno
|
|
|
Naam : H. Linders
|
|
Email :
|
|
Datum : 3-3-05
|
|
Bericht : Beste Judy,
vanuit het warme Joburg (geen sneeuw...) wens ik je veel succes met je team en gedraag je een beetje, want je imago is natuurlijk niet zo goed :-) leuke muts trouwens (op die foto).
|
|
|
Naam : ineke weltevreden
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 3maart
|
|
Bericht : Beste dames ,
ik wens jullie heel veel succes en vooral veel pret . afz. ;
Ineke , de moeder van ingeborg .
|
|
|
Naam : co gunnink
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 02-03-2005
|
|
Bericht : Vanuit de sneeuw heel veel succes toegewenst! Een eindresultaat bij de eerste drie wordt wel verwacht van jullie. En onthoud; een goed ontbijt houdt het zwaartepunt laag en een houten kop is goed voor het drijfvermogen. Allthebest
|
|
|
Naam : Arnold
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 2 maart 2005
|
|
Bericht : Hoi Titia en de rest,
Heel veel succes daar. BTW ik weet niet hoe lekker het daar is maar hier ligt inmiddels 25 cm sneeuw!!
Go get them!
|
|
|
Naam : Hidde Proost
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 2 maart 2005
|
|
Bericht : Klein foutje ; vrijdag is het zover. Nog ff wennen en trainen. Goeie naam overigens !
Klinkt ook goed bij de prijs uitreiking.
Ciao, Hidde
|
|
|
Naam : Hidde Proost
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 2 maart 2005
|
|
Bericht : Zijn jullie al een beetje gewend aan het relaxte leventje daar ? Vandaag wordt het werken! Hopelijk hebben jullie een mooie start want daar heb je de grootste winst. Ben benieuwd naar de uitslag van vandaag.
Succes dames !!
|
|
|
Naam : Wim Boon
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 2 maart 2005
|
|
Bericht : Hallo Karin / en de rest van de Crew,
Vanaf deze kant veel succes gewenst met de race zet hem op met zn allen. Het team ziet er goed uit en kan wel wat verstouwen.
succes allen
|
|
|
Naam : Gerard
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 01-03-20005
|
|
Bericht : Mevrouw Boon,
Hoorde vandaag van Jac, dat je weer in St. Maarten aan het zeilen bent.
Succes en zeilgenot.
Gerard
|
|
|
Naam : pa en ma boon
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 1-3-2005
|
|
Bericht : Hoi,onze jet (k) en de dames heel veel plezier en veel succes met de wedstrijden.Je pa en ma xxxxxx
|
|
|
Naam : Cathelijne
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 1 maart 2005
|
|
Bericht : He Ladies, super veel plezier en laat die heren maar eens een poepie ruiken. x Cate
|
|
|
Naam : Anouk
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 1-3-05
|
|
Bericht : Ha die Ladies First, heel veel succes....en uiteraard veel plezier. Groetjes Anouk
|
|
|
Naam : Bart
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 28 feb 2005
|
|
Bericht : Lieve Dames en natuurlijk mijn hartedief Titia,
Zo gieren de zenuwen al door de keel of valt het reuze mee. Ben erg beniuewd naar jullie ervaringen en hopelijk geen aanvaringen en wens jullie allemaal heel veel plezier en succes. Heb een geode en veili
|
|
|
Naam : Double Dutch sailing team
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 25 februari
|
|
Bericht : Hallo Dames,
Het gerucht gaat dat er een dames sailing team uit de kleren gaat voor Play Boy...... Ik reken er op dat jullie dat zijn !!!
Veel groetjes
Karel-Jan van Tuijn, captain Double Dutch sailing team ASW 2005
|
|
|
Naam : Annelies
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 24 februari 2005
|
|
Bericht : He ladies, een zeer stoere en gewaagde onderneming. Laat ze daar maar eens wat zien! Heel veel succes en een goed vaart. Annelies.
|
|
|
Naam : Marieke Hoekstra
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 23 februari 2005
|
|
Bericht : Beste dames (en Lotte in het bijzonder!), veel plezier en succes! Ik vind het een stoere onderneming!! Groeten, Marieke Hoekstra
|
|
|
Naam : Juul
|
|
Email :
|
|
Datum : 23feb2005
|
|
Bericht : Hallo dames! Veel s6 en bovenal veel plezier. Houd het netjes he en laat ze in ieder geval verpletterend achter! Enne, niet thuis komen als Ladies Last Sailing team! Groet en kus, Juul
|
|
|
Naam : Bouke
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 22-2-05
|
|
Bericht : Klasse site hoor! Met zon bemanning wordt het Knallen!!! op St Maarten...
veel plezier
Bouke
|
|
|
Naam : Kitty van der Wissel
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 22 februari 2005
|
|
Bericht : Ha meis, ik hoop dat jullie een onvergetelijke week tegemoet gaan, en een prima team zijn dat de naam ladiesfirst kan waar maken.
Heel veel plezier en ontspanning.
Ik zal jullie blijven volgen.
Heel veel liefs en kus, je moem
|
|
|
Naam : Justine
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 22 February 2005
|
|
Bericht : Hoi Lotje,
Ik wist niet wat ik zag toen ik je mailtje kreeg. Goeie actie! Ik kan alleen maar zeggen, veel plezier, veel succes, geniet ervan en ik hoop dat jullie winnen! Ik kijk uit naar je verhalen.
Dikke kus,
Jussie
|
|
|
Naam : Cor van de Haar
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 21 FEBRUARI 2005
|
|
Bericht : Haalo Karin en Judy,
Veel plezier daar in dat zonnige warme land. Echt zwaar!!!
Laat het ons even weten als de zwarte albatros is overgevlogen.
Groet en Succes
|
|
|
Naam : bibi
|
|
Email :
|
|
Datum : 21feb2005
|
|
Bericht : Borg, Lot en alle andere Ladies, heel veel succes! Geniet ervan, want dit wordt natuurlijk zoiezo een topprestatie! x Bibi & Marten: 2224 Round of Texel Sailing Team
|
|
|
Naam : Ans van Ojik
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 20-02-2005
|
|
Bericht : Dank voor je mail Karin,maar voor jullie allen natuurlijk veel succes,ik hoop dat jullie een spannende tijd tegemoed gaan.
Groetjes Ans.
|
|
|
Naam : Hanneke
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 18 februari 2005
|
|
Bericht : waar! Meiden zet m op. Veel sukses!
lufjoe T, Han
|
|
|
Naam : Hanneke
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 18 februarie 2005
|
|
Bericht : Hoi lieve Tiets, wat geweldig dat jij ( jullie) dit spannende avontuur gaan beleven. Kitty stuurde me jullie website en ben ik erg onder de indruk. Meiden, ga ervoor, mijn support heb je. Tiets, ben ietwat weemoedig om het cliche: time flies, het is zooo
|
|
|
Naam : Wilmy Verhage
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 18-2-2005
|
|
Bericht : Hoi Titia, zetm op met je team! Ik voel dat het helemaal gaat lukken. Ik ga jullie volgen, liefs, Wilmy
|
|
|
Naam : Ronald Luijten
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 15-02-2005
|
|
Bericht : Aloha,
Veel succes en wll meet again op St.Maarten. ( team Novell )
Groetjes Ronnie
|
|
|
Naam : Hans Zuurmond
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 14-12-2005
|
|
Bericht : Hoi Karin en andere meiden dat ziet er veel belovend uit.
Succes en have fun.
|
|
|
Naam : R&J
|
|
Email :
|
|
Datum : 11-02-2005
|
|
Bericht : Ik bedoel het water hoor Kaatje, maar de rest van de meiden ook veel zeilplezier
|
|
|
Naam : roland & jacqueline
|
|
Email :
|
|
Datum : 11-02-2005
|
|
Bericht : Veel zeilgenot,dat je maar niet te nat mag worden Boontje.
|
|
|
Naam : Peter Soen
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 08-02-2005
|
|
Bericht : Hi Boontje,
Veel succes op St Maarten met de Heineken Regatta! Het idee werkt erg aanstekelijk, dus wellicht volgend jaar een bootje met ADP-ers..
Hou ons op de hoogte!
Have fun
Peter
|
|
|
Naam : Chris van Elk
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 03 februari 2005
|
|
Bericht : Beste Karin,
Ik wens jou en je collegas heel veel succes met de Heineken Regatta.
Groetjes,
Chris
|
|
|
Naam : Paul de Ruijter
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 2/2/2005
|
|
Bericht : Ik ben benieuwd of jullie het kunnen winnen van Team De Ruijter. Met Michiel de Ruijter als kapitein en de synergie van dames EN heren zal het heel moeilijk voor jullie worden, dames ;-)
Qua website hebben jullie overigens wel gewonnen, leuk!
|
|
|
Naam : Desir�e
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 01-02-2005
|
|
Bericht : Geweldig een vrouwenboot! Ik wens jullie heel veel succes en laat die mannen maar 1 ding zien en dat is jullie achterkant. De achterkant van het schip welteverstaan. Groetjes,
Desir�e
|
|
|
Naam : Edwin Bijlsma
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 28/1/2005
|
|
Bericht : Hai meiden, ook al kennen jullie mij niet allemaal. Vrouwen in ontwikkeling: verover de zee. Ga ervoor en bedenk, je enige tegenstander ben jezelf. Als je dat weet ligt de oceaan aan je voeten en is muiterij ver te zoeken. Veel succes en ik ben benieuwd n
|
|
|
Naam : Monique
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 27 januari 2004
|
|
Bericht : He Karin en Judith, wat een geweldige uitdaging. Ik was zeer verrast! De site ziet er goed uit, en ik ben zeker van plan om de ontwikkelingen te volgen. Train ze en heel veel succes.
Monique
|
|
|
Naam : gert
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 25 januari 2005
|
|
Bericht : Hi Karin, hallo meiden,
Wat een super idee en wat moedig!
Ik ben zwaar onder de indruk.
Ik duim voor jullie, champions,
Groeten,
Gert Meijerman
|
|
|
Naam : Karel-Jan
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 25 januari 2005
|
|
Bericht : Hallo Dames,
Jullie site ziet er perfect uit ! alleen de medische verzorging kan m.i. wat beter.. haha .Veel groeten aan Machteld en Karin en de overige dames die ik nog niet ken.. ziel ze ! Karel-Jan van Tuijn
|
|
|
Naam : Marieke Verhoef
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 25.01.05
|
|
Bericht : H� Kaatje en meiden,
Super gaaf dat jullie ook een eigen site hebben. Ziet er goed uit. Ik ben een vriendin van Karin en wordt geregeld bestookt, in positieve zin, met verhalen over de Regatta. Ik geloof in girlpower dus doe je best. Geniet er vooral v
|
|
|
Naam : carla siebinga
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 21 januari 2004
|
|
Bericht : Wat ziet dit er professioneel uit Dames !! Geweldig top werk en erg stoer. Ontzettend veel succes met alle voorbereidingen en vooral heel veel plezier. En laat al die mannen achter je !!
Veel groeten,
Carla Siebinga
|
|
|
Naam : Taner
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 20-01-05
|
|
Bericht : hey Judy,
ik wens je alvast heel veel success! hoop te spreek je gauw.
Groeten,
Taner.
|
|
|
Naam : Peter de Gee
|
|
Email : [email protected]
|
|
Datum : 20-01-2005
|
|
Bericht : Veel suc6 en plezier gewenst!!
|
|
|