Hello, 大家好. 我就係FAKO 喇, 係唔係好大隻呢~ 雖然我咁大隻, 但係我好乖架, 除左有時會踩到媽媽好痛之外..... |
嘻, 我o係度同我最心愛O的BONE BONE玩呀! 媽咪最鍾意俾BONE BONE我玩, 因為我玩BONEBONE果時唔會搞佢嘛! |
|||||||||||
|
||||||||||||
|
這個file 是 Fako 玩 tricks 時候錄影o既, 有興趣可以下載來看看! fako.avi |
*Fako囡囡現在已經一歲半喇! 佢係唔係大隻左好多呢! 但係佢仲好似個 BABY 咁可愛架! | |||||||||||
你唔好俾我個樣嚇親呀! 其實我好細膽架... |
估唔估到我o係度做咩呢 o係度做緊我最喜愛o既活動, 就係--捉烏蠅喇! |
|||||||||||