Sommerferie, juli 2001Har dere hatt det noe gøy? Ikke så gøy som meg!!!! Det har vært 4 alvorlig bra fester på 8 dager. Jeg har blitt fortalt mange bra historier om hva jeg har gjort, slik at jeg nå føler at jeg har fått med meg endel av hva som skjedde. En dag fikk jeg ligge sammen med ei jente etter at vi hadde sluttet å ha nashspill (norsk) med tequila klokken 06:00. Hvis vi hadde vært våkne er jeg ganske sikker på at hun hadde gått med på å ligge med meg! En annen gang ristet jeg i en dame helt til telefonnummeret hennes datt ut av henne. Før annenhvert nasjspill hengte vi opp søppelbøtter i flaggstenger og rappa blomsterbark fra et gartneri. Barken gav vi til en barnehage. Psykologen min sier at det ikke er helt unormalt for 23åringer å gjøre slike ting, og atpåtil synes at det er gøy. Fetter'n min og jeg var også en tur fra Nordfjordeid til Asker, så til Arendal, så til Asker igjen deretter til Gøteborg og tilbake til Asker og opp til Nordfjordeid igjen. Det ble ca 230mil, og vi kjørte det på 29 timer. Så det har vært en veldig avslappende ferie! Jeg er ikke så veldig syk, tror ikke jeg har feber! Knut - [email protected] |