NYHET! NYHET! -
Toppmøte i Bergen
helg 37. 20.-23. september.
Torsdag starter et meget omfattende møte mellom Asker
delen av gjengen og gutta fra vestlandet. Som en leder har er,
har Knut påtatt seg den store rolle å reise dei mange mil for å
opprettholde "spirritten" blandt gjengen. Torsdag ettermiddag vil
en kortesje møte den omreisende skikkelsen på Flesland,
Bergen, og frakte han trygt og vått til nærmeste bar! Der vil han
da møte representanter fra den vestlandske delegasjon og
partene vil gå nøye igjennom bar-listene! Deretter vil viktige
samfunns-spørsmål komme... og påfølgende svar....
Tema-liste
for Bergen-konferansen:
1. Påbud for bruk av lite klær for damer!?
2. Innføring av terrassevarmere langs hovudgatene i heile
Norge ved vintertid (ref. punkt 1)
3. Norges alkohol-avgifts system!!! ......
4. Lett test av div. utesteder i Bergen og priser...
5. Regler for sjekking av damer.
Referat av dette møte vil bli offentligjort mandag den 24.
september på samme kanal.
Plan og program utarbeidet av Bjørn Anders (BB) - [email protected]