Helga, uke 22
Petter og jeg synes det var på tide å komme seg en tur ut denne fredagen. Petter var
ikke så vanskelig å overtale, for han var enda ikke blitt edru etter en utflukt tidligere
i uka. Han var på hyttetur med folka i ingeniør-klassa si, der lærte de å bygge boblebad.
Petter og jeg starta fårshpillet litt utpå kvelden, men det ble litt stusselig med bare oss to,
så vi dro på jakt etter damer. Vi tok flere runder rundt bygget vi bor i, her bor det tross
alt minst 20 damer. Resultatet ble over all forventning, for vi greide å fange ei dame. Hun
hadde løpt mot terassen, og idet hun skulle hoppe over kanten og ned på gata en etasje under,
fanga vi henne altså. Vi tok henne med inn og prøvde å gi henne øl. Alt i alt et ganske
bra fårshpill!
Etter en stund slapp dama ut hoveddøra, fordi Bjørn Anders (som ikke var med på fårshinga)
hadde forlatt vaktposten sin ved døra for å lage seg te. Da sa det seg selv at forshpillet var
over, og vi dro ut til sentrum, Bergen sentrum.
Ettersom jeg er i Bergen for tida, og har tenkt å være der en stund fremover, så dro vi på News
en tur. Der var det BI fest, og masse damer!!! Vi holdt på å begynne å prate med dem, men så kom
vi på at vi ikke visste hva vi skulle si. Dessuten drev de å stakk opp trappa hele tida, til sin
egen lukkede fest i 2.etasjen. Jeg begynte å gå opp trappa, men da ble jeg stoppa av masse gutter
som gikk på BI, det var ikke så vanskelig å se, fordi håret til alle stod rett opp, det var en
"dead giveaway". De sa at jeg ikke kunne komme opp fordi jeg ikke gikk på BI. Jeg visste
ikke helt hva jeg skulle si, så jeg prøvde med "Josjh". Men de sa at jeg var for stygg til å gå
på BI, for jeg brukte ikke brun-krem, og håret mitt gikk sideveis i stedenfor oppover, og
dessuten var aftershave'n min den billigste Armani'en!
Neste stoppested var Roofgarden, der møtte vi damer som vi hadde sett før, og de pratet vi med!
Men vi fikk ikke kline, så vi gikk bort til baren og prøvde å se kuule ut. Av en eller annen
grunn var ikke det så givende, så vi dro hjem!
Det var det, her skjer det ikke mer for øyeblikket, nå får du finne noe annet å lese på!
Knut