Sommerferien -02

Damer! Petter, BB, Geir og meg begynte sommerferien med innflyttingsfest. Det kom folk fra fjern og nær. Blant annet hadde Jørn Arild tatt turen. Ingen av de andre partygutta gadd å komme, de var sikkert opptatt med å skate. Festen var grei sikkert, vi fikk unnagjort den vanlige synginga og bråkinga før vi la oss. Jeg sov i trappa i gangen fordi jeg trodde rommet mitt kanskje var opptatt.

BB og Geir Det gikk noen dager, og når vi våkna en mårra var vi på Eid, vi hadde nemlig kjørt dit dagen før. Her ble det endel bra fester, for mange til å huske eller presentere kronologisk. Men jeg husker da noe. En gang ble vi invitert på fårshpill med masse jenter!!! Vi gledet oss veldig og møtte opp med 3 liter champagne som vi skulle helle i jentene. Vi sang og løp frem og tilbake for å vise oss. Det var egentlig ganske gøy på fest med damer, og alle gutta (Kalle, Per, Geir og BB i tillegg til meg) var veldig enige om at vi måtte prøve å feste med damer minst en gang til, forhåpentligvis er det nok til at vi får oss damer!

Uansett så var det endel fester, vi satte fyr på kjøkken på nasjhpill, spiste nattmat med brekkjern (Geir), prøvde å knekke Stordal på midten når han var i telefonen, spilte trivial pursuit og vaska klær. Også dro vi på tur.

FAKaP møte Når vi kom frem var vi i Ålesund. Per, Kalle, Geir og meg var for anledningen "the tales", kødde-bandet til partygutta. Vi fikk suite på SAS hotellet og bestilte alt av det dyreste vi fant til middag. Mens vi spiste klaga vi over at Robert BB, meg, Kalle (manageren vår) hadde sendt utstyret vårt til Arvika. Etter middag drakk vi litt mer på rommet, så dro vi ut. En eller annen sokk hadde anbefalt oss det utrolig bra(!) utestedet Mølla. Vi visste ikke helt hvor det var, men vi fikk en halvalkoholisert, middelaldrende kar til å vise oss stedet. Vi sa at vi var band, og han sa at han skulle vise oss inn hvis vi kunne bevise at vi var band, så vi sang en eller annen sang og han trodde utrolig nok på oss. Etterpå vassa vi rundt i sentrum noen turer for å konstantere at det ikke fantes en eneste kebabsjappe i Ålesund, hvertfall ikke en som var åpen om kvelden. Vi fant tilbake til hotellet vårt utover natta. Der tok vi på oss slåbrokkene og tøflene og satt oss ned i røykesalongen. Servitøren mente at vi kunne få bestille vann, så da gjorde vi det. Deretter diskuterte vi politikk, og vi fant på vårt nye politiske parti "føderalt antisosialistisk kapitalist parti", FAKaP (fakk~app).

Geir, Kalle, BB, Per osv Kalle Vel inne på hotellrommet vårt fant vi vi ut at det stod noen engelske folk på brygga noen meter under vinduet vårt. Kalle mente dette var en glimrende anledning til å prøve noen nye engelske ord han hadde plukket opp fra filmer og lignende (engelsk boka?).
-Kalle "Hey, you! Get outta here! You're scaring the fish!"
-De svarte noe sånt som "Yeah, fuck you"
-Kalle "Oh yeah, well I like you! You can come home and fuck my sister!"
Det synes de egentlig var ganske gøy... Etter en stund prøvde Kalle et meget bra filmsitat:
"Hey, you and your gay uncle, get away from the ocean!"

Petter Vi var ganske fornøyde med han og mente at vi nok hadde blitt endel kuulere av den episoden der. Uansett så var vi i Ålesund noen dager før vi dro ned igjen til Eid. Så fortsatte vi med festing der. Vi holdt oss stort sett på et "Expeditionen", bra sted som var fullt onsdager, fredager og lørdager. En kveld greide vi å mase oss til å få være med på fårshpillet til BBs søster og 2 venninner. Vi prøvde å være så tøffe vi kunne. Jeg fant ut at det var lurt å hjelpe ei av dem i "Spa-dam", kortspill (Hearts). Det gikk ikke slik veldig bra, etter at jeg kom tapte hun hver runde. Heldigvis måtte vi dra ut ganske fort.

Så gikk det litt mer tid med bading og gutta, før vi var i Bergen igjen....

Knut

Hosted by www.Geocities.ws

1