Helg, uke 31

Helgen endelig over!

En fin start med øl, klisse-shot for barn og sol i skyggeveggen sørget for det optimale for-forspillet. Videre bar turen gjennom skog og mark, helt inn i huset med de rare i. Mekanikere og avhoppere fra det satanistiske miljø sørget for å holde stemningen trykket. Vi ble alle iaktat av en vakt-bikje, foruten en liten rabbagast som klarte å få helt noen godsaker bak andres rygg!?! Vi markerte vårt område med pottis og svensk 3,5% øl på teppet, uten at Greven merket det!

Etter at noen finner ut at Tangis er den egentlige byen, lot vi andre den teite taxi-sjåføren kjede seg litt i bilen før vi slang dritt til han de neste 3,5 km......

Togturen startet med å forsinke togen 2,5min, i påvente av at jørnis snakket med noen(et) barn. Videre betalte vi som vanlig, men en syntes vi fikk litt for lite for pengene, så vedkommende fant like så godt ut at han skulle markere sofa, gulv og søppelpose med dagens middag!

Da vi endelig nådde Oslo bar det til majorstua, mens Jørnis fortalte om hvor satanist fest-eier egentlig var - gang på gang! Vårt endelige mål var Horgans. I en lengere kø brukte vi tiden fornuftig. Jeg klarte å flytte samtlige 7 personer (tyskere) bak oss, tre meter bakover, ved hjelp av 3" fra blokka og ut. Jørnemann mente vi var kommet til det ultimate feststed, selv om han så lik-bleik ut, paranoid, ubevegelig og stille. Knut selv, mente musikken på utestedet var så dårlig at han like så godt sto og sang sine egne sanger. Etter å ha vært på Horgans i (i kø!!!) 7 min, stakk vi ut kursen mot byen. Den helvetes sangen fulgte oss videre gjennom slottsparken, for deretter å skille lag ved slotten - slik at jørnis kunne spy fra asker til sitt porselen.

Ellers er alt vel!

Poikarna

JanE - [email protected]

Hosted by www.Geocities.ws

1