|
Noen homoer har funnet ut at det går ann å skrive html (javascript) i diskusjonsforumet! Men, "don't be alarmed, they're only fags."
IP: 213.239.74.219 Hvis noen gidder, ta å gjør ett eller annet. Må få igang et diskusjonsforum som ikke leser html! |