Noen homoer har funnet ut at det går ann å skrive html (javascript) i diskusjonsforumet! Men, "don't be alarmed, they're only fags."

IP: 213.239.74.219
Rundt klokka 12:30

Hvis noen gidder, ta å gjør ett eller annet.

Må få igang et diskusjonsforum som ikke leser html!

Gjestaboka funker!

Hosted by www.Geocities.ws

1