1. PARTYGUTTA FEST 05-07.10
Dette er festen du ikke kan gå glipp av!!! Ikke fordi det blir
så kuult, men fordi du blir kasta ut av partygutta hvis du ikke
møter opp!!!
JørnA har mer lyst til å spille iinnebandy. Derfor gidder han
ikke si ifra at han ikke kan spille den kampen. Alle de andre
jeg har prata med er derimot skikkelig interessert! Folk har
allerede begynt å årdne seg fri den helga (05-07.10)!! Planen
er å ta en tur på Kiel ferja. Jeg årdner skikkelig billige
billetter!!! Ferja drar 13:30 på fredag, så du må ordne deg
fri den dagen!!!! Den er tilbake 09:30 på søndag. Hvis det
viser seg at folk har vanskelig for å stille så tidlig på
fredag blir vi nødt til å finne på noe annet. Nest beste forslag
er hotell i Stavanger, noe som jeg har fått anbefalt av flere.
Et annet forslag er hotell i Göteborg... det er også bra, og ikke
noe dyrere enn Stavanger.
Dette blir bra!
Knut