UITNODIGINGEN 2002-2003
KLJ-Vleteren
Inleiding Activiteitenkalender Leden Bestuur KLJ FUIF Foto's
BRIEF 12:
Uistapje naar zee...
Vrijdag 25/07/03 om 20h aan het molenhof
BRIEF 11:
Hallo
sportievelingen…
Ja
het is weer zover, de sportfeesten van klj gewest poperinge staan weer voor de
deur…
Zondag 20
juli is het zover. Om deze keer terug te kunnen winnen, zullen we toch nog eens
goed moeten trainen. We zouden daarom ook graag hebben dat iedereen die zondag
meedoet, op vrijdag 18 juli naar de laatste training komt. We moeten de optocht
en de piramide nog eens goed inoefenen.
De
sportfeesten starten zondag om 13 uur in Proven. We spreken wel al af om 11 uur
aan Den Engel. Zo kunnen we vlug nog eens enkele dingen trainen. We rijden dan
gezamenlijk naar Proven en daar is er ook iets voorzien om te eten.
Na de
sportfeesten is er ’s avonds nog een sportfuif in de Croone.
We
hopen op jullie talrijke opkomst, en nogmaals wie zondag meedoet aan de
sportfeesten
Þ Graag
vrijdag 18 juli om 20:30 uur aan de engel voor de laatste training…
Aan de keerzijde vinden jullie al een voorbeeld van de affiche voor onze jaarlijkse fuif. Wij zijn alvast begonnen met reclame te maken. Hopelijk helpen jullie ons wat door het door te vertellen. Wie graag enkele kaarten wil verkopen kan die binnen twee weken verkrijgen bij Frederick.
BRIEF 10:
Beste Klj’ers
Hier is dan de brief met de verdere informatie omtrent het kamp.
We hebben met enkele bestuursleden het kamp eens gaan bezoeken en het ziet er allemaal goed uit, we zullen er ons echt kunnen vermaken, voor de sportievelingen is er een zwembad, en de minder sportieve kunnen er zonnen op de ligweide…en dan nog al de leuke activiteiten die vermeld werden in jullie vorige brief!!!
Zoals vorig jaar nemen we terug onze fietsen mee. Zorg ervoor dat je fiets toch iets wat in orde is he… We verwachten jullie de woensdag 02 juli om 20h aan het molenhof, daar kunnen jullie al uw bagage en fiets heen brengen en in de wagen leggen. Wij zorgen dan dat alles veilig op de kampplaats geraakt, zo moeten jullie minder sleuren op de trein.
Tot dan kunnen jullie zich nog inschrijven…(kostprijs: 70€)
De donderdag 03 juli kunnen we dan vertrekken, we vertrekken niet al te vroeg, namelijk om 17h aan het station te popering verzamelen.
We komen de zondag naar huis, we nemen de trein van 15h29 dan zijn we om 16h27 terug in poperinge.
WAT BRENG JE BEST MEE…
Alé ik denk dat ik ongeveer alles heb gezegd daarover.
Indien er nog vragen mochten zijn bel ons gerust
Dan zijn er nog de sportfeesten, naar jaarlijkse traditie zijn die er dit jaar natuurlijk terug, dit jaar is het KLJ Proven die de organisatie voor hun rekening neemt.
Als we zoals vorig jaar willen winnen zullen we toch wat mogen samenkomen om te trainen. We hadden gedacht aan een 5 keer, namelijk
De
sportfeesten gaan door op Zondag 20juli te proven op de weide
bij Top-Mouton.
Er
is voor elk wat wils, eerst is er optocht en piramide, daarna touwtrekken, een
eierspel, lopen, een estafette spel, lopen en een zwembadspel.
Meer
details tijdens de training.
Voor
de eerste training verzamelen we aan den engel om 19h45 de volgende keren kunnen
we dan rechtstreeks naar de weide.
GROETEN
TOT DAN
KLJ BESTUUR
BRIEF 9:
Hiplahoi,
Ja, hier is ons beloofde briefje dan met wat meer informatie ivm met de uitstap naar Six Flags…
We gaan dus zoals eerder reeds gezegd op Zondag 18 mei ’03. Ja de stemming zal er wel inzitten hopen we, we hopen wel op een andere stemming dan de stemming van de poletiek he!!!
Het een beetje lastig zijn voor velen, maar jullie moeten de zaterdag dan maar eens ietske vroeger naar huis gaan, je zal daar zeker niet voor onder je voeten krijgen van de oudjes… Er zijn reeds eens 40tal inschrijvingen, dus breng gerust nog een vrienden of vriendinen mee, de bus rijdt toch, en er zijn nog een 10 plaatsen, voor de nietleden vragen we dan wel dat ze de groepsprijs volledig betalen. Deze bedraagt namelijk iets van een 16,50 €. Voor de bus vragen we dus niets. De leden betalen voor de uitstap slecht 10€ .
We vertrekken om 9h15 aan de kerk in Westvleteren, probeer op tijd te zijn, zodat we dan toch nog iets hebben van onze dag. We vertrekken ginder ’s avonds rond een 18h, dus ik denk dat we ergens rond 20h terug thuis zullen zijn. Breng wel iets mee van geld om iets te eten of te drinken je mag natuurlijk ook je picknick meebrengen, je doet daarvan wat je wil.
Ja kan je nog steeds inschrijven, we hopen de bus vol te krijgen
0476/984749 Þ Frederick Masschelein
Groeten het KLJ – bestuur
BRIEF 8:
Hoi,
We
zijn er dan nog maar eens, sorry dat we zo een beetje op het laatste moment
komen, maar hopelijk heeft iedereen de brief nog tijdig ontvangen…
Ik
zal maar meteen met de deur in huis vallen, we hebben weer eens samengekomen en
eens wat activiteiten op papier gezet.
Vrijdag
11 April zouden
we gaan bowlen in Adinkerke, jammer genoeg konden we naar reserveren voor
20h, met als gevolg dat we zeker om 19h30 zullen vertrekken. We
verwachten jullie dan ook ten laatste om 19h30 in den engel, indien jullie net
iets te laat zouden zijn, zijn we dus in Adinkerke. Je laat anders maar weten
als we je nog moeten inschrijven in een groep.
De
activiteit zal een kleine 5€ kosten…
Vrijdag
18 April is er Filmavond,
daar kunnen we rustig een kijken naar de film Gladiator. De inkom bedraagt
2.50€, maar deze neemt de KLJ voor zijn rekening. De Film start om 20h
en zal tot ongeveer 23h30 duren. Dit alles speelt zich af in de St.
Maartenszaal te Westvleteren.
Er
is zelfs popcorn voorzien!!!
Dan
hebben nog een voorlaatste activiteit voor dat de zomervakantie start, we zouden
eens gaan fitnissen. Waarschijnlijk zal het in Ieper zijn, dit gaat door
op vrijdag 2 mei en we zullen dan omstreeks 20h30 vertrekken aan den
engel, zal een kleine 5€ kosten deze activiteit. Maar voor het gemak
zal ik jullie nog een brief sturen om jullie er nog eens aan te herinneren.
En
dan de laatste voor de zomervakantie,op zondag 18 mei, dan gaan we
traditiegetrouw nog eens een pretpark bezoeken, om eens iets anders dan
Bellewaerde te doen gaan we eens naar SIX FLAGS in Waver. We zouden graag
vooraf weten met hoeveel we zullen zijn, daarvoor vragen we dat jullie zouden
willen reserveren. Dat kan je door te bellen of een sms te sturen
met je naam en dat het te maken heeft met Six Flags naar 0476/984749
MASSCHELEIN FREDERICK
Dat
graag tegen eind April… Deze activiteit zal 10€ kosten,
daarin is je toegang en je vervoer inbegrepen.
We
vertrekken zondagmorgen 18 mei om 9h aan den engel te Westvleteren.
Dan
is er nog iets…
We
zijn weer bijna aan ons jaarlijks kamp.
Dit
zou dit jaar doorgaan van donderdag 03-07-03 tot zondag 06-07-03
We
trekken naar de Vlaamse Ardennen, een niet al te ver, maar een zeer mooi
weekendje vol schitterende activiteiten, dit alles aan een zeer interessante
prijs! Waaronder paintbal, mountenbike, dropping, …
De
kostprijs moet nog besproken worden maar zal ergens rond de 65-70€ liggen.
We
overnachten op een kamping in tenten. Dit alleen om jullie op de hoogte te
brengen, verdere info volgt nog.
DUS
Þ
Vr 11-04-03 Þ
Bowling Adinkerke Þ
19h30 Engel Westvleteren
Þ
Vr 18-04-03 Þ
Filmavond Þ
start 20h St Maartenszaal
Þ
Vr 02-05-03 Þ
Finess Ieper Þ
20h Engel Westvleteren
Þ
Zo 18-05-03 Þ
Six Flags Þ
09h Engel Westvleteren RESERVEREN VOOR EIND APRIL 0476/984749
Þ
KAMP 2003 Þ
03-06 juli Þ
Vlaanse Ardennen
Vriendelijke
groeten
KLJ
BESTUUR Vleteren
BRIEF 7:
Heilaba,
Na
heel wat sneeuwpret en schaatsfun zijn we terug. We zullen van februari weer een
schitterende maand maken.
We
beginnen op vrijdag 7 februari 2003, dan gaan we richting euro-kart in Poperinge
om er een paar rondjes te gaan rijden. De heren onder
ons kunnen lekker wedijveren om wie het snelst kan rijden met zo’n
kart en de dames krijgen natuurlijk ook de kans, maar om het een beetje
concurrentieel te houden zullen we een aparte damesploeg vormen. Dus: dat wordt
fun!
We
verzamelen rond 20h30-20h45 aan den Engel om dan samen richting Poperinge te
trekken.
De
prijs voor deze activiteit is 7 eurootjes.
Op
zondag 23 februari gaan we nog wat sportiever doen, dan gaan we namelijk zwemmen
in Sunparks in Oostduinkerke. We verzamelen rond 12h30-12h45 aan Den Engel, elk
met vijf eurootjes op zak voor deze activiteit.
Dus:
vrijdag
7 februari: karting, 20h30 Den Engel
zondag
23 februari: zwemmen, 12h30 Den Engel
Hopelijk
tot dan!
Met
vriendelijke groeten,
De
leiding
BRIEF 5:
Beste klj’ers,
Welkom in 2003
De eindejaars- en nieuwjaarsfeesten goed doorgekomen?
Wij hebben in ieder geval niet stil gezeten. We hebben weer enkele activiteiten voor jullie.
We zullen het jaar rustig starten, we zouden eens naar de film gaan zien, daarvoor gaan we richting Kortrijk naar de kinepolis. We zullen de film Die Another Day gaan bekijken, er is heel wat publiciteit geweest, dus hopelijk zal dat wel een goede film zijn.
We zouden vrijdagavond 10 januari om 20h vertrekken aan den Engel te Westvleteren, we gaan naar Kortrijk met de bus. Eerst kunnen we een bezoekje brengen aan de cafetaria om dan de film van 10h15 te gaan bekijken. Voor deze activiteit zouden we graag 5€ ontvangen.
En den 2de activiteit voor januari zal schaatsen worden, we zullen om 20h verzamelen in den Engel en van daaruit vertrekken we dan met de bus richting gullegem. Breng misschien best ergens een dikke jas en een paar handschoenen mee! Voor deze activiteit vragen een bijdrage van 5€
DUS:
à Vrijdag 10 januari 2003 Film Kortrijk
à Vrijdag 24 januari 2003 schaatsen gullegem
Hopelijk tot dan,
Vriendelijke Groeten
Klj – bestuur Vleteren.
BRIEF 4:
Beste klj’ers,
Hier zijn we dan terug!
We hebben met het bestuur terug een de hoofden bij elkaar gestoken en nog enkele nieuwe activiteiten op agenda geplaatst!
Eerst en vooral willen we jullie succes wensen in de examens!
We naderen van de kerst en daarvoor wilden we net als vorig jaar, die trouwens vré tof was terug eens een bezoek te brengen aan een kerstmarkt in de buurt. We zouden namelijk dit jaar eens een kijkje gaan nemen in Roeselare. We hebben wat rondvraag gedaan en hebben hier en daar opgevangen dat het zeker eens de moeite is. We zullen deze uitstap laten doorgaan op Zondag 22 december 2002.
We zouden samen met de auto vertrekken vanuit Westvleteren, daar verzamelen we omstreeks 12h30
We hebben dan ook nog een afsluitertje voor het jaar 2002, dit jaar willen we eens afsluiten met wat music en een lekker drankje en een hapje op ons eindejaarsreceptietje. Dit zal doorgaan op Vrijdag 27 december om 20h30 in het St. Maartenzaaltje te Westvleteren.
DUS:
à Zondag 22 December 2002 Kerstschoppen in Roeselare
à Vrijdag 27 December 2002 Eindejaarsreceptietje in St .Maartenzaaltje westvleteren
Hopelijk bevalt het jullie een beetje,
Vriendelijke Groeten
Klj – bestuur Vleteren.
BRIEF 3:
Best Klj’er
Ten eerste willen we er
jullie op attent maken dat we een foutje hebben getypt in de vorige brief! Bij
deze willen we dit dan rechtzetten en jullie ook de volgende activiteiten
meedelen voor de maand november. De fout was namelijk dat het muurklimmen,
speleologie doorgaat op vrijdag 8 november ipv 7 november en
we zullen verzamelen aan het molenhof te Oostvleteren omstreeks 19h. De
kostprijs is gelijkgebleven namelijk € 8.00
Op vrijdag 15 november naar Night of the Proms gaan. Daarvoor kon en kan je nog steeds inschrijven bij Lies Demolder op het nr 0478/436377. De kostprijs voor dit gebeuren bedraagt € 28, Voor de Klj - leden rekenen we slechts € 25 aan! De plaatsen zijn beperkt voor 100 personen! We vertrekken wel redelijk vroeg, dit omstreeks 17h30 aan den Engel te Westvleteren.
Nu nog een volgende activiteit! Het Gewest Poperinge organiseerd naar gewoonte de volksdansavond! Die zal doorgaan op vrijdag 22 november in een zaaltje “de Levaart” te Haringe. We vertrekken in groep omstreeks 20h aan den engel. De ingang bedraagt € 1, deze € nemen wij voor onze rekening. Achterna is er een fuiftje met DJ – Evolution.
Nu nog een laatste
activiteit voor de maand November, deze zal namelijk doorgaan op vrijdag 29
november. Dan is er een DROPPING gepland, Die doorgaat in
samenwerking met Klj Hooglede. Zij Verwachten ons in hun lokaal rond 20h30 –
21h Dus spreken we best af om 20h in den Engel. Breng misschien wel
ergens een warme trui of jas mee! Voor deze activiteit vragen we dan € 2
DUS:
Þ
Vrijdag 08 November Þ
Muurklimmen, Speleologie Þ
19h Verrek aan het Molenhof
Þ
Vrijdag 15 November Þ
Night of the Proms Þ
17h30 vertrek aan Den Engel
Þ
Vrijdag 22 November Þ
Volksdansavond Þ
20h vertrek aan Den Engel
Þ Vrijdag 29 November Þ Dropping Þ 20h vertrek aan Den Engel
Groetjes en tot binnenkort
KLJ – Bestuur
BRIEF 2:
Heilaba,
Hier
zijn we dan weer na een spetterende startavond. We zullen er maar meteen
invliegen: op vrijdag 18 oktober
gaan we naar de bowling. We
verzamelen om 19h30 aan den Engel,
waar we dan met een bus richting Adinkerke uitgaan. Deze activiteit kost € 5.
Op
vrijdag 8 november mogen jullie
allemaal eens heel sportief gaan doen. Dan gaan we nl. richting Kortrijk om aan
speleologie en muurklimmen te doen. We verzamelen aan den
Engel rond 19h00. (kostprijs € 8).
Ook
dit jaar gaan we weer naar Night of the Proms te Antwerpen. Dit gaat dit jaar
door op Vrijdag 15 November. Hiervoor moet iedereen zichzelf
inschrijven bij Lies Demolder vanaf 15 oktober op het nummer 0478436377.
Hou er rekening mee dat de plaatsen beperkt zijn en dat het de laatste uitgaven
een wervelend succes waren.
Indien
je meegaat, vertrek stipt op 17h30 aan kerk Westvleteren!!!
Verder
willen we vragen aan iedereen die nog niet in orde is met zijn lidgeld, om dat
zo spoedig in orde te brengen en nieuwe leden zijn ook nog altijd welkom.
(15€
en broer of zus 10€)
Dus:
Þ
Vrijdag 18 oktober om 19h30 aan de Engel te Westvleteren Þ
Bowling
Þ
Vanaf 15 oktober de kans om je in te schrijven bij Demolder Lies Þ
Night off the proms
Þ
Vrijdag 7 November om 19h aan de Engel Þ
muurklimmen en speleologie
Hopelijk
tot vrijdag,
KLJ Bestuur Vleteren,