Kurppa.

Olemme niiiiiiiiiin tositositosi pahoillamme siit ett emme saaneet sit-tietty-Zelda-veisua thn! Katsokaas kun tuo tyhm ohjelma vitti ett se ei kelpuuta sit, koska se on tyhm. (Siis se ohjelma! XB) Ja tuon nykyisen musiikin nimi on Sobakasu. Eiks olekin sp musa?
No toivottavasti teill on hauskaa tmn ukkelin kanssa..

Siis kai te kaikki tiedtte kuka Link on?

Jos ilmeenne on tllinen: O_o;;; Niin lukekaa seuraavat rivit ah-niin-ihanaan-viivaan asti.

Ette tied? Oma sanakirjani ei tuntenut sit, eli ihan kuusesta koko kirja.. 

<<<<=
Kuusiraukka on kaadettu. H:)
Samoin Link. :)))))

Joo, teille tietmttmt, se on ukkeli jostain Twilight Zonelta (called Hyrule), ja se kiduttaa kanoja ja vinguttaa okariinaa. 

Siis umpipll jtk.

^____________________________________^ = Se viiva.

Ja nyt, rakkaat lapsukaiset, leikkik!

Hlsningar frn:
Link

Terveisin:
Aa B. & Espy









