|
Langøyland blei erklært
selvstendig den 2. Juni 1993, styreformen vi valgte var
folkerepublikk. Her i Langøyland er regjeringa for
folket, døm sitter ikke å snakker, døm gjør noe, vi
deler alle felles skjebne. -som er å bli ansett som
fiender av alle nabolanda våres, med unntak av Røydir.
Nabolanda våres er dessverre alle kapitalistiske,
korrupte og facistiske. Men vi dømmer ikke våres neste
og spesielt ikke deres uskyldige og utnyttede barn. Vi
har et godt vennskap til Beleriand. Vi rekker i all
vennskaplihet handa til alla nabolanda våres en gang i
blant, men de derre bare avslår stygt. Unntaket er
Homeland, som vi har forsøkt å innvadere fire ganger,
senest sommern i fjor (2004), fordi vi vil frigjøre
folket fra den korrupte kongemakta som herser med dem.
Vårt Flagg:

"FOR RETTFERD FOR FOLKET"
Statsmakta:
Statsoverhode: President
Øyar Langemann (drept 15.september 2005)
Visepresident Peltar Guvdin
(innsatt som ny president)
Utenriksminister Walter
Trotski
Handelsminister Phillip
Wrentolgaard
Justisminister Bjaldir
Lefsefisen
Forsvarsminister Overgeneral
Arne-Frank Michlet
Helse/sosialminister Gudrun
Goulksir Pjetrenskja
Utdanningsminister Torbjørn
Grøna
Statsadvokat Kansalaralem
Ivor
Diplomatiske forbindelser:
Beleriands Ambassade,
(opprettet 1. Juni 1997)
v/Ambassadoer: Michail
Edvardovitsj Sergetov
Cocangas Ambassade, (opprettet
20. April 2005)
v/Ambassadoer Hans S. Loeye
Ambassaden i Cocanga,
(opprettet 19. April 2005)
v/Ambassadoer: Arne
Saelbuvotten(evakuert 29.April)
Internasjonal militaer
historie:
20. April 2005: En tropp
under Loeytnant Aeroflipp sendt til Cocanga for aa
stoette Grevinne Kristin Kvams revolusjon mot
statsminister Erlandsens regime. Troppens foerste bragd
var aa sette av en bombe ved togstasjonen i Hamilton,
New America.
Sender ytterligere en tropp,
denne under Lt. Jagland, til Cocanga.
RevolusjonsRaadet beslutter
aa sende hele 100mann under Oblt. Titus til Cocanga.
Venner under beskyttelse:
Statsminister grevinne
Kristin Kvam og et par av hennes naermeste medarbeidere
lever i eksil etter at de maatte flykte fra Cocanga i
slutten av April 2005. -Helikoptret deres styrtet
utenfor kysten, men takket vaere noedsignal ble de alle
reddet i tide.
Lenker til vaare kamerater:
Den Demokratiske
Folkerepublikken Korea
Folkekongeriket Beleriand
|
Kamerat Langemann er drept!
Kvelden Torsdag 15.
september ble president boligen rystet av tre
eksplosjoner. Det ble raskt konstantart at President
Oeyar Langemann var drept i attentaet, som vi lett kan
tenke oss at Homeland sto bak.
Folket splitter seg!
Folket har tatt til gatene i
sivil ulydighet og forlanger regjeringens avgang. Dette
er selvsagt grunnet deres store savn av president
Langemann og tanken paa at ingen kan fylle hans plass at
folket tar til slike midler for aa vise sin fortvilelse.
Langoyland delt i tre!
Etter president Langemanns
doed i bombeatentatet, utfoert av Homeland, har landet
idag 18. september 2005 delt seg i tre.
Den nordre hovedstads-delen
staar fast ved vaar ideologi, her vil kommunismen og
fellesskapet fortsette.
Den soendre delen har brutt
kontakten med resten av landet. vepnede bander
patruljerer grensen paa soersiden.
Kolonien vaar ved Beleriand
har ogsaa forraadt moderlandet og proklamert monarki.
Langoylands nye president av
i gaar Peltar Guvdin formaner proletarene om aa slutte
rekkene og aa komme til sans og samling igjen og aa
fortsette aa jobbe mot den revolusjonerende revolusjon.
Gratulerer Kamerat Jens med valget 120905

Proletarer i
alle land; Boey dere for:
Norges Nye Statsminister!!
|