BIOGRAFI



Jeg hedder Christine Louise H. Jeg er født 5. December 1991,
hvilket gør mig 14 år ung. Jeg er født i Århus, men opvokset
i Horsens, en mellemstor by tæt på Århus (årets by 2002).
Jeg går i 8.KlasseMidtbyskolen, en helt almindelig
folkeskole i midtbyen. Jeg har en søster, Pernille og mor og en far
der stadig bor sammen. Vi bor i Tyrsted, og tager bussen hjem fra skole.
Jeg interesserer mig for Musik, film og sjov. Af musik hører jeg
mest rock og punk musik, enkelt pop når jeg danser og ballader når jeg
synger foran spejlet om aftenen. Jeg hører meget Avril Lavigne, Green Day
Simple Plan og Skye Sweetnam
. Jeg hører også Sugarcult,
Evanescence, Ashlee Simpson og Kelly Clarkson, som alle er vildt fede.
Desværre har jeg ikke nogen af deres albums, bortset fra Avril, Green Day
Simple Plan og Evanescence.
Af film kan jeg bedst lide gysere, især Excorsisten (I).
Jeg vil dog ikke se en gyser mere en én gang.
Sjov har jeg meget af, får grineflip af næsten alt.
Jeg vil beskrive mig selv som genert, asocial, intelligent og glad.


Jeg Elsker


° At gå ture alene i regnvejr, men helst når jeg har tøj på til det.
° At synge når jeg er alene.
° Dolph den blå flodhest og Torben Asmussen, hans manager.
° Min kat Ozzy, som blev født på min konfirmation.
° Mine venner.
° Ham fra 9.
° Musik og film.
° At skrve sange/digte som jeg aldrig bliver færdig med.
° Når billeder af mig blive flotte (sker sjældent).
° At planlægge. F.eks. hvordan jeg skal se ud, leve osv.
° Punket tøj. Armvarmere, pigsmykker, vandrette striber og tern.
° Store hængeøreringe med sten i, similihalskæder og brede armbånd.
° At læse engelske ord højt, især de svære.
° At kigge mig i spejlet.

Jeg Hader



° Når folk får mig til at føle mig grim, fed osv.
° At plukke øjenbryn.
° At ligge i badekar. Det gør mig så doven.
° Alt om morgenen. Lyde, lys osv.
° Når Ozzy lægger sig på min computer.
° MSN-lyde.
° At have menstruation.
° Stave- og grammatikfejl.
° Julekalendre.
° At have fødselsdag om vinteren.

Surveys


Navn: Christine
Fødselsdag: 5. December 1991
Fødselssted: Århus
Bopæl: Horsens
Øjenfarve: Blå
Hårfarve: Det var engang blondt..
Højde: 158 cm/5'2"
Vægt: 47 kg/94 lbs
Piercings: To i højre øre, et i venstre og en i navlen
Tatoveringer: Ingen
Kæreste: Nej
Mest brugte frase: "Oh my god!"
Favorit

Mad: McDonald's
Slik: Pop Rocks
Is: Lollipop (hindbær og appelsin)
Nummer: 5
Farve: Rød og Sort
Dyr: Kat
Drik: Cola (fra McDonald's)
Drink: Tequila Sunrise
Bogstav: A
Kropsdel hos det modsatte køn: Overkroppen
Dit eller Dat

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonald's eller Burger King: McDonald's
Jordbær eller Vandmelon: Jordbær
Chokoladeis eller Vanilieis: Kan ikke lide nogen af dem
Varm kakao eller Kaffe: Varm kakao
Hund eller Kat: Kat, jeg har Cynofobi (angst for hunde)
Rap eller Punk: Punk
Sommer eller Vinter: Sommmer, jeg hader vintre!
Gysere eller komedier: Gysere
Kærlighed eller Penge: Penge..
Din

Sengetid: Omkring klokken 10
Yndlingsdel ved dig selv: Mit ansigt og mine håndled (fordi de er tynde)
Svaghed: Mad, kritik
Frygt: Hunde, Edderkopper, Vand, Små rum, Smerte, Torden
Har du nogensinde

Drukket: Ja
Røget: Ja
Røget pot: Nej
Været fuld: Nej
Fået tæsk: Nej
Stjålet: Ja, nogle små sten fra min skole, da jeg gik i 3. klasse
Din drømmefyr

Øjenfarve: Jeg er ligeglad.. Blå eller brun?
Hårfarve: Det er ligemeget.
Kort eller langt hår: Kort, langt hår er grimt.
Højde: Helst over 160 cm. 170, måske?
Stil: Emo/punk eller nørdet, bare ikke "dullet"
Udseende/Personlighed: Emo eller nørd
Hot eller Cute: Cute
Stoffer/Alkohol: Nej, nej
Muskuløs, fed eller tynd: Veltrænet?
Tilfældige

Sted, du gerne vil besøge: New York og andre steder i USA, London, Paris..
Hvordan vil du dø: Mens jeg sover, efter at have sagt farvel til min familie (jeg vil helst være over 80)
Kan du lide Tordenvejr: Nej
Kommer du godt ud af det med dine forældre: Med min mor, ja
Er du selvsikker: Nej, det ændrede puberteten og mine klassekammerater
Ryger du: Nej
Drikker du: Nej
Tager du p-piller: Nej
Dyrker du sex: Nej
Fester du: Nej
Går du i bad hver dag: Nej, hver anden
Været forelsket: Hundredevis af gange
Synger du: Ja, og mine venner siger at jeg gør det godt
Alder, du vil miste din mødom: 16 eller over
Hader du nogen: Ja, mange

Piercinger/Tatoveringer/Andet




« TILBAGE  

Hosted by www.Geocities.ws

1