<--Takaisin Pääsivulle!



Kyssäri/Vastaus

*****************

Palsta


Meille voi lähettää a) palautetta b)kysymyksiä c) jaah... noh... oikeastaan mitä vain joko etusivun alalidassa, tai tämän sivun alalaidassa olevien lomakkeiden (niin ja/tai sähköpostin) muodossa. Kysymyksiin voi ehkä onnekkaana saada vastauksia tästä lähin juuri täällä.


3.3.2003 Tervehdys täältä intistä keskellä merta! ei oo paljoo päässy pippaloimaan venlaan!eikä oo paljoo nummelan edustusta nägyny aina joka kerta kiinni kun sielä tapahtuu! tota noit bändi juttui ni jos te haluutte suomi hiphoppia sinne ni mun frendillä on bändi ja niillä on oikeesti hyvää räbää! ne on ollu myös nelosen uutisissa :) no joo ihan sama mut soitelkaa semmoselle tyypille ku vellu arvo ********** jos kiinnostaa ! eí muuta! ja mun pitäis vissiin alkaa skarpata et nousisin noissa bilettäjä listoissa ! t.matti "nro2" p saitteko? -loppu-

- Moro! Joo ei oo näkynyt.. ja ollaankin oltu jo vähän huolissaan että kaverit on muuttaneet pysyvästi jonnekin EteläSavon perukoille! Onneksi ei sentäs. Kyl meitä bändit kiinnostaa.. h******i olisimme itsekin mieeeeluuuusti soittamassa joissain bileissä, mutta nuo hommat päätetään Turuusha meitin päämajassa. Ehdotan täten että postia sinnepäin vaativaan sävyyn ja äkisti! "Virallinen" palautelomake löytyy sieltä "virallisilta" sivuilta www.keskiyo.com. Jep. - Saimme - Over & out eli yli ja ulos. -K-
14.3.2002 Miksi ette ota ota kauniista ihmisistä valokuvia? Joka kuvassa on "ei-hyvännäkönen" ja kaikissa kuvissa on samat naamat. T: bitch

- Lukaise aikasi kuluksi vaikka uusin Cosmopolitan, äläkä selaile näitä sivuja. -K-
4.5.2002 Ei pysty käsittää et äijät lopettaa!! Suuri kiitos ja kumarrus yhteisistä hetkistä ja ratkiriemukkaista ajoista =) Tulee teitä ikävä, mut ettehän te mihinkään kauas häviä? T: Tuuli -Se Liukas-

- Niin... Pakkohan meidän oli kun kaverikin lopetti päämajalla ;) Kiitoksia kovasti itsellenne, ja eiköhän tässä vielä törmäillä! -K-
6.5.2002 Moi! Bitch on ihan oikeassa siinä että on aina samat naamat T: ?

- Noh. Sanotaanko nyt vaikka ihna täysin rehellisesti niin että eivätpä nuo ihmiset hipoissamme juuri vaihdu, ja osa jampoista vaan nyt ovat hiukan vähemmän ujoja kameran edessä kuin toiset. Tulkaa toki ens hipoissa kertomaan kenestä niitä kuvia pitää ottaa... katsotaan kykeneekö pystymään venymään ;) -K-





Sano/kysy/kerro toki ujostelematta mitä on mielessä... mutta varo! Voi olla että joku vielä saattaa vastata...
Kuka olet?

Ehdotuksesi, ajatuksesi, ideasi, tms:


Hosted by www.Geocities.ws

1