5.4 - Bileissä mentiin Nurmijärven Venlassa luonnollisesti kovaakin kovempaa, mutta luonnokatastrofi sattui ja tapahtui, ja kamera jumitti. Tästä luonnollisesti seuraa se että kaikki dokumentaatio tapahtuneesta jää paikalla olijoiden hämärien mutta erittäin luotettavien muistikuvien varaan. Erityisen pahoillaan olemme eräälle neiti S:llä jolle ehdimme jo lupaamaan kamera-aikaa, mutta jouduimme perumaan puheemme raukkamaisesti olosuhteiden pakosta. Voih. Anteeksi. Mutta oikeasti, Ensi kerralla sitten! ;) Tämä ei tule toistumaan, ja ensi bileissä onkin sitten jo ihan toinen meininki, sillä silloin palkitaan tämän kevään ankarin bailaaja, ja samalla me jätämme teille isot Hyvästit.
Eli siis, me lopetamme työt Nurmijärvellä, mutta kiinnostaisiko sinua kenties meidän työmme? Jos jokin liikahti syvällä sisimmässäsi, niin pistä vapaamuotoinen työhakemus osoitteeseen [email protected], ja voi hyvinkin olla että juuri sinä olet seuraava nurmijärven bilejärkkäri!
|
|