"
Ploon"

  Ze hebben toch
  wel een beetje gelijk.
  Misschien moet ik
  maar eens afscheid
  nemen van dat
  blauwe bloesje.

  Of toch niet en
  gewoon wachten tot
  de gaten er in vallen.

  Proost.
  Ik voel me lekker in
  dat blauwe bloesje.
Hosted by www.Geocities.ws

1