Dit verwerkingsgedicht heb ik gemaakt voor Astrid. Asmas op mijn lotgenotenforum De Amazones. Op 33-jarige leeftijd op 11 maart 2005 overleden aan borstkanker. Veel te jong. Vrouw van Johan en moeder van Dave en Nick. Ik ben erg verdrietig. |
| Astrid |
| Astrid Amazone op je weg terug werd je ingehaald en geniepig aangevallen onverhoeds en onverwacht met alle kracht begon een strijd tegen een overmacht jij dapper mens je afscheid te vroeg voorbereid ben jij nu gegaan over die niet omkeerbare grens het verdriet is intens zonder jouw humor aandacht en decorum wordt het zo ontzettend anders op het forum dag Astrid, dag lieve Amazone een traan rolt over mijn wang omlaag ze hadden een engel nodig in de hemel vandaag |
![]() |