|
Kar yağışı, devletin acizliğini bir kere daha gözler önüne serdi. Hiç kimse sorumluluğu üstlenmezken, yaşanan sıkıntıların suçlusu olarak işlerine gitmeye çalışan insanlar gösterildi.
22 Ocak günü başlayan kar yağışıyla birlikte evlerde ve sokaklarda yaşam felç oldu. Birçok kişi donarak hayatını kaybetti. Evlerde uzun süreli elektrik ve su kesintisi oldu. Trafikte insanlar saatlerce mahsur kaldı.
|

|
Tüm bunlar olurken devletin temsilcileri televizyon ekranlarında halkı suçlamakla meşguldüler. Vali Muammer Güler ile Belediye Başkanı Ali Müfit Gürtuna arka arkaya çıktıkları canlı yayınlarda kendilerinin hazırlık yaptıklarını ama insanların yollara çıkması nedeniyle felaketi önleyemediklerini iddia ettiler.
Devlet erkanı, işlerimize, okullarımıza gitmek üzere sokağa çıkmış olan bizleri suçlu ilan ederek işin içinden çıktılar. Kendilerine sormamız gerekir belkide; suç bizde mi yoksa bizi bu şartlarda yaşamaya mahkum eden sistemde mi?
|