BiZ

AYRILIKÇI

LEZBiYENLERiZ, ÇÜNKÜ…

Çev: MEL / İstanbul

ÇÜNKÜ lezbiyenler evlerinde, işyerlerinde, okullarında, sokaklarda hâlâ ayrımcılığa uğramaktadırlar.

ÇÜNKÜ lezbiyen birliktelikler hâlâ kanunlar tarafından tanınmamaktadır.

ÇÜNKÜ lezbofobi o kadar benimsenmiştir ki, birçok lezbiyen hâlâ başkalarına açılmaktan korkmaktadır.

ÇÜNKÜ kendimiz ve tüm lezbiyenlerin gereksinimlerini ifade etmeyi seçtiğimizde ilk başta bencil olduğumuz söylenmektedir, sanki bu kötü birşeymiş gibi…

ÇÜNKÜ lezbiyen-kimlikli bir hayat kurmaya kalkışsak bizden korkulmakta ve reddedilmekteyiz.

ÇÜNKÜ kendimize ait bir lezbiyen mekanımız yok.

ÇÜNKÜ sadece lezbiyenlere özel bir mekan yaratmaya çalıştığımızda biseksüel kadınlar ile erkekler de dahil olmak istemektedirler.

ÇÜNKÜ tüm enerjimizi erkeklere ve onların ataerkil düzenlerine vermemiz gerektiği söylenmektedir.

ÇÜNKÜ ataerkil düzeni reddettiğimizde saldırıya uğramakta, hakaret edilmekte ve toplum dışına itilmekteyiz.

ÇÜNKÜ erkekler bize hâlâ tecavüz etmekte ve bizi öldürmekte ancak sorumlu tutulmamaktadırlar.

ÇÜNKÜ bu erkek şiddetini ve kadın düşmanı baskıya karşı duyduğumuz öfkeyi dile getirdiğimizde bize kaba, saldırgan olduğumuz söylenmektedir.

ÇÜNKÜ erkeklere bize dokunmamalarını ya da bizle konuşmamalarını söylediğimizde tutucu olduğumuz ve seksizmi saptırdığımız söylenmektedir.

ÇÜNKÜ kendimizi sadece kadınlarla çevrelemeyi seçtiğimizi açıkladığımızda, toy diye nitelenerek hakarete uğramaktayız ve sonra insan ırkının yarısından kendimizi kopardığımıza dair, lütfeden nutuklara maruz kalmaktayız.

ÇÜNKÜ ihanet eden lezbiyenler bize gülmekte ve “ben de erkeklerden nefret ediyordum ama bunu aştım, sen de aşacaksın” demektedirler.

ÇÜNKÜ kendi toplumumuz içinde bile lezbiyenlerden korkulmakta ve erkek gibi olmakla suçlanmaktadırlar.

ÇÜNKÜ liberal “istediğini yap” politikası şiddet ve tacizin cinsel yönde uygulanmasını cesaretlendirmiştir.

ÇÜNKÜ lezbiyen birlikteliklerde eşe kötü davranma susturulmakta ya da karşılıklı olduğu varsayılmaktadır.

ÇÜNKÜ ırkçılığı, antisemitizmi, etnik ayrımcılığını, sınıf ayrımcılığını, emperyalizmi, sağlıkçılığı, şişmanlığa zulümü, görünüşçülüğü ve yaşçılığı sorgulamamız, reddetmemiz, öğretilenin aksini öğrenme çabalarımız geciktikçe topluluklarımız bölünmeye devam edecektir.

ÇÜNKÜ kadın hareketi ve heretoseksüel feministler, tecavüz kriz merkezleri ve sığınma evleri kurmak için o kadar çok çalışmamızdan sonra hâlâ bizim çenemizi kapatmamızı ve saklanmamızı istemektedirler.

ÇÜNKÜ kendi haklarımızı savunmayı ve bunun için savaşmayı denediğimiz zamanda bile heteroseksüelleri susturduğumuz ve çok yer kapladığımız söylenmektedir.

ÇÜNKÜ bütün nedenleri sıralayacak yeterli yer yok.

ÇÜNKÜ ayrılıkçı lezbiyenler toplumumuzda bütün problemler için günah keçisidirler ve ÇÜNKÜ riskleri birlikte göze alma ve tercihler yapma gücüne ve cesaretine sahibiz.

ÇÜNKÜ İÇİNDE YAŞADIĞIMIZ KADIN DÜŞMANI DÜNYA BİZİ SESSİZ VE ÖLÜ GÖRMEK İSTEMEKTEDİR.

ÇÜNKÜ SESSİZLİĞİMİZ BİZİ KORUYAMAYACAKTIR.

BİZLER AYRILIKÇI LEZBİYEN HAREKETİNDEKİ AÇIK VE BUNDAN GURUR DUYAN KIZKARDEŞLERİZ.

Hosted by www.Geocities.ws

1