EŞCİNSEL MARŞI
Ne hasta ne sapık, eşcinseliz
Maskeleri attık yüzyüzeyiz
Aşkla nefretle yürüyoruz
Eşcinseliz eşcinseliz geliyoruz
Fabrikadan bürodan sendikadan
Okuldan sokaktan geliyoruz
Eşcinseliz eşcinseliz geliyoruz
Özgürlüğe özgürlüğe yürüyoruz
Bin yıllık öfkemiz dinmeyecek
Eşcinseller bu yoldan dönmeyecek
Aşkla nefretle geliyoruz
Özgürlüğe özgürlüğe yürüyoruz.
Eşcinsel Memurlar
Eşcinsel Emekçiler
Buraya Dayanışmaya
‚
1 MAYIS 1997’de Kaos eşcinsellerince söylenen marş ve
atılan sloganlardır.