EŞCİNSEL MARŞI

 

Ne hasta ne sapık, eşcinseliz

Maskeleri attık yüzyüzeyiz

Aşkla nefretle yürüyoruz

Eşcinseliz eşcinseliz geliyoruz

 

Fabrikadan bürodan sendikadan

Okuldan sokaktan geliyoruz

Eşcinseliz eşcinseliz geliyoruz

Özgürlüğe özgürlüğe yürüyoruz

 

Bin yıllık öfkemiz dinmeyecek

Eşcinseller bu yoldan dönmeyecek

Aşkla nefretle geliyoruz

Özgürlüğe özgürlüğe yürüyoruz.

 

 

 

Eşcinsel Memurlar

Eşcinsel Emekçiler

Buraya Dayanışmaya

 

1 MAYIS 1997’de Kaos eşcinsellerince söylenen marş ve

atılan sloganlardır.