MANİFESTO

devrim & emre

 

Heteroseksüellik yalnızca üremeye ve soyu, tüketici ve yok edici bir toplumun soyunu, devam ettirmeye yarar. Heteroseksüellik kültürel, politik ya da toplumsal bir kazadır. (ya da her neyse) Heteroseksüellik anlamsız bir cinsellik ve aşk arayışıdır. Karşı cinsten iki insanın, mayası asla tam olarak tutmayacak, umutsuz bir ilişkiyi kurma çabalarıdır. Dolayısıyla, karşı cinsten bir eş arayan heteroseksüel birey hayatı boyunca hüsrana uğrayacaktır. Heteroseksüel olmak, eksik olmak, duygusal olarak sınırlı olmak demektir. Heteroseksüellik bir eksiklik hastalığıdır, heteroseksüeller de duygusal yönden sakattır. Heteroseksüeller doğar, büyür, okula gider, çalışır, şişmanlar ve bol bol bok üretip ölürler. İyi ama bütün bunlar ne için? Sıkıcı ve baskıcı bir aile hayatı ve sınırlı, kısır zevklerini tatmin ederek tüketecekleri bol sıfırlı bir maaş için. Heteroseksüellik Adem ve Havva'dan beri tekrarlanan çok yaygın bir hatadır. Bu manifestoyu ciddiye almayın. Birazcık alın tabi. Eşcinselleri anlamaya çalışmayın, Eşcinsel olmaya çalışın. (Çünkü) Eşcinsellik sizi uçurumdan aşağı itecek güce sahiptir ve uçmayı öğrenmenin zamanı geldi. Yaşasın EŞCİNSELLİK,

Yaşasın KAOS!