u n s a l y ı l m a z
BU TAKIMI ÇAĞAN IRMAK YÖNETMELİ
   Zımpareyyy…..tırırın..dırırınnn….Zompareyyy…..dırırıınnn…Hoppareyyy…tırırın … Zımpara yerum….Asmalı Konak'ın müziğiyle girelim ki
heyecan olsun dedik.Çünkü niye? Çok heyecanlı, kıpır kıpır yerinizde duramayacağınız bir İ.T.Ü yazısıyla daha sizlerle beraberim uzun yıllar sonra.
Malum yazmadığım dönemde dünyada bir çok şey oldu; en önemlisi Tasmalı Konak histerisi sinema salonlarına taşındı. Ben filmi değil sadece fragmanını izleyen az
sayıdaki mutlu azınlıktan biriyim. Gerçi diziyi de izlemiyordum ama filme gitsem kesin "Ayyy… Eşşekcaan bu film hiç dizisine benzemiyoooo diil mııı??" derdim.
Fragmandan belli zaten ne olacağı; mübarek Özcan Deniz değil JACK BAUER. Evet evet, yanlış duymadınız hani şu süper kahraman 24 saatte bütün Amerika'yı
kurtaran 24 dizisini kahramanı Jack Bauer. Bizim domestik SEYMEN BAUER da böyle başlıyor fragmana: "Doktor, hayatımın en zor günü neydi biliyor musun?"
Lan doktor nerden bilsin senin en zor gününü…
   Her neyse yemediniz değil mi bu kadar uzun süre yazmadıktan sonra bu konuyu unutturmak için yaptığım şaklabanlıkları…"Size ne kardeşim ben yazıyorum
ben okuyorum nasıl olsa" diyebilirdim. Ama sorumluklarımın bilincinde ve patron ALİ UMUT abiden korkan bir yazar olarak böyle demiyorum. Onun yerine "2 kere
telefonum bozuldu 3 kere bilgisayarım bozuldu ben ettim siz etmeyin diyorum…
.
Ben basenlerimi devirip yatarken neler oldu?
- Önem taşımaya başladık…
Ehehe …Yanlış anlamayın camiamız zaten daima önem taşır.Bu bahsettiğim sponsorun reklamı.
En son sponsorumuz RAKS dan sonra yine bir 4 harfli kuruluş olan ARAS KARGO (kargoyla beraber 4 harfi geçiyor boşuna saymayın
sponsorumuz oldu. Ve biz de ARAS KARGO sayesinde önem taşımaya başladık.Taşıdığımız önemin 175 bin dolar civarında olduğu
tahmin ediliyor.Konu hakkında üşenmeyip görüşlerini aldığım mahallemizdeki ARAS KARGO yetkilisi sayın ŞÜKRÜ KOSKOS (adamın ad-soyad
kombinasyonu hakikaten böyle): "ÜTÜ mü? Yok kardeşim burada ütü mütü…Biz büyük kuruluşuz ütü falan kaybetmeyiz" diyerek bir kere daha hayranlığmı kazandı
- Yuvaya dönüş
Büyük kaptan,gözümüzün nuru,evimizin direği HARUN ERDENAY evine geri döndü.Harun hakkında çok fazla konuşmak niyetinde değilim çünkü kendimi affetirmek
amacıyla bir adet HARUN ÖZEL yazısı yazmak niyetindeyim.Böyle büyük bir transferin ertesi günü yazmak bir yana 3 ay beklemiş bir yazar müsfeddesi olarak kendisine
feci halde mahcup durumdayız zaten.Buradan eğer beni okuyan ve kaptana ulaşabilecek bir İ.T.Ü görevlisi varsa seslenmek istiyorum…."RÖPORTAJ İSTİYORUMMMMMM…."
- Reha gitti
Bu seneki tek ciddi kaybımız olan,kısıtlı kapasitesine rağmen azmiyle hayranlığımızı kazanan Reha Öz kariyerini 2. ligde sürdürme kararı aldı. Kendisine mutluluklar diler,
eğer Baha Öz isimli bir akrabası varsa acilen akrabalıktan reddetmesini tavsiye ederim. Aslında yerim olsa bu insan müsveddesinin bana attığı maildeki argo lügatımızı geliştirecek
küfürlerden bir kısmını sizinle paylaşmak isterdim ama zamanımı bu adam için harcamak istemiyorum.GÜLE GÜLE REHA…
ŞEZLONGUMU ÇÖPE ATTIM
Evettt….Yanlış duymadınız.Bir senelik işkembe-i kübradan yazı yazma periyodumuzun ardından şezlongumu çöpe attım ve kalktım açılış maçında takımızı yalnız bırakmadık.
Şimdi Tekel maçı eşliğine oyuncularımız tanıyacağız….Şunu da belirtmek isterim ki mesai bittiğinde maçın 26. dakikasında sahadan çıkan TEKEL taraftarına saygılarımı
belirtiyorum.Taraftarlık hiç bu kadar profesyonel olmamıştı.
NEMANJA DANILOVIC:
Hiç bu kadar isabetli bir tahmin yapmamıştım basketbol hakkında…Adamla sözleşme imzalandığı gün "Aha yeni Terzic geldi" demiştim,adam daha bile beter çıktı.
Eurobasket bu şapşal için saha vizyonu iyi ve aynı zamanda da skorer bir oyuncu diyor.TÖVBE BİSMİLLAH.Ramazan günü adamı günaha sokacaklar.
Yugoslavyadan böyle bir adamın basketbolcu olabileceğini gözlerimle görmesem inanmazdım.Bildiğim kadarıyla 4 maçta henüz sayı atamdı ve yaptığı asist
kadar top kaybı var.Tekel maçında pası arkası dönük olan Harun'un kafasına atarak da ne kadar dehşet bir basketbolcu olduğunu cümle aleme gösterdi.
Bir önce git be adam…Bu oyuncuyu sahada 25 dk kadar tutan koç; "BU TAKIMI ÇAĞAN IRMAK YÖNETSE DAHA GÜZELDİ BEA…"dedirtti ayrıca da.
HARUN ERDENAY:
Söylenecek yazılacak fazla bir şey yok.Harun hala ve hala bu ligi domine edebilecek bir oyuncu olduğunu göstermeye devam ediyor.Maçı 31 sayı 5 asistle
tamamladı,2 kere "Ahanda maç gitti" dediğimiz anlarda takımı geri getirdi.BÜYÜKSÜN KAPTAN.
MERT UYGUÇ:
Çok fazla sırıtmadan görevini yapan, "UHAA…NE BİÇİN ADAMMIŞ" dedirtmeyeni bir oyuncu. İçgüveysinden halice oyunuyla sahada katkıda bunacaktır takıma.
ONTORİO LETT:
Bu adam basketbol efsanesi olacak…Çünkü basketbolda yeni bir pozisyonun mucidi oldu ki o pozisyon da ŞİŞMAN FORVET dir.Bu adam power forvet falan değil
bizzat şişmandır.en ilk gördüğümde pivotun arkadaşı falan sandım,"Bu ne lakayıtlık,oyuncular arkadaşıyla mı antremana çıkıyolar "dedim.Ama bir şekilde bizi
güldürerek de olsa ekmeğini çıkarıor adam ki bunu da takdir etmek lazım yani.Kavuklu ile pişekarın kavuklusu gibi adam resmen.
TAHJ HOLDEN:
Aha Pişekar da geldi.Aslında adamlar hakkında elimde sayfalarca istatistik de var ama canlı izlenim vermeyi daha uygun gördüm. Geçen seneki çiftçi Williams'a göre
daha düzgün fizikli ama etkisiz bir adam.Yine de dediğim gibi yanındaki Lett ile birlikte bir Lorel-Hardy tadı yakalamışlar öyle de devam ediyorlar.
YEDEKLER: Rotasyonda dakika alan diğer oyuncularımız: Ufuk, Levent Türknas ve Serdar Çağlan. Orta ayarda bir benç görüntüsü çiziyorlar. İsmail, Gökhan falan da takımı tamamlıyorlar.
MAÇLAR
Evet oynadığımız ilk 4 maçta 2 galibiyet 2 de mağlubiyet aldık. BOX SCORE olayını sevmediğim için sadece sonuçları verip geçiyorum.
İ.T.Ü-TEKEL: 83-86
B.KOLEJ- İ.T.Ü:76-90
İTÜ-KARŞIYAKA: 94-89
BEŞİKTAŞ-İTÜ: 82-81
KORKUNÇ BİR OYUNCU
Başlık hiçbir şey ifade etmedi değil mi? Bana da etmemişti box-score incelerken Beşiktaş maçı sonrası HALLOWEEN isimli oyuncuyu gördüğümde .İstatistik
kağıdındaki bir hatamıdır bilemiyorum ama bütün internet sitelerinde takımda adı direk JAMIE LEE CURTIS'I akla getiren bir oyuncu vardı.
Fakat sonradan gördük ki oyuncunun adı SHAHEEN HOLOWAY'miş. Kendisi Danilovic'den bir cacık olmayacağını anlayan yöneticilerimiz
tarafından getirilmiş bir point-guard dır, boyu 179 cm olup kilosu da 79 dur.Yani en azında 2 yıl önce böyleymiş.Adamımız SETON HALL dan
iyi istatistiklerle mezun olup, bir süre Fransa ve daha sonra da London Towers'da oynamıştır, elimizde de daha ayrıntılı bir bilgi yoktur.
Bugünlük de bu kadar, bir başka programda daha görüşmek dileğiyle, (ESRA CEYHAN'A DÖNDÜM)
KADİR ÜNSAL YILMAZ
SUPERBASKET.NET HABER İSTANBUL
ü n s a l y ı l m a z
1 3 k a s ı m 2 0 0 3 p e r ş e m b e
[email protected]
 |