ü n s a l y ı l m a z
CESEDİN SEÇİM BOYASI KAÇ GÜNDE ÇIKAR
Herkese Merhaba.
   Umarım arayı bu sefer fazla uzun tutmamışımdır. Malum geçen sefer çok özlettim kendimi…
Aslında kendimi yine pek iyi hissetmiyorum; önce ağır bir grip geçirdim, sonra düz yolda yürürken bileğimi burktum
(benim için üzülmeyin tamamen kendi IQ eksikliğim) bu yüzden de forumun Enka ara gaz etabında oynayamayacağım.
   AMA daha çok üzüldüğüm ve bütün insanların da üzüldüğü esas konu tabii ki savaş. İnsanlar öldüler, ölüyorlar
ve bizim bütün yapabildiğimiz elimize mısır patlağımızı alıp seyretmek. Tıpkı maç seyreder gibi... "Saddam gole gidiyor,
Saddam gole gidiyor, vurdu....Ahhh aut. Haydi Saddam diyoruz... "Acaba dünyanın onurunu kurtarmanın eli kanlı
Halepçe canisine kalması kadar acı bir şey var mı şu dünyada...
   Öbür tarafta ise ulu!! Koalisyon güçleri var. Çocukluğunu koalisyon hükümetleriyle geçirmiş bir genç olarak koalisyon
kelimesine önyargılı olduğumu baştan belirteyim. Gıcık olurum kendilerine... Bu sefer amcalarımızın petrol açlığınının yeni
adı "Irak'a demokrasi getirmek". Bravo... Peki acaba bombalanmış pazardaki ölü seçmenler ilk seçimlerde oy verebilecekler
mi? Eğer verebiliyorlarsa parmaklarındaki seçim boyası kaç günde çıkar? Bu arada petrol vampiri "ateşli dostlarımız"
Irak halkını ebedi özgürlüğe kavuştururken kendilerinden bazılarını da "dost ateşi" altında özgürleştirdiler... Az daha
Slovenya'yı bile özgürleştireceklerdi elleri deşmişken…
   Savaş sonuçlanmış görünüyor... Ne olursa olsun savaşın sonucu hayırlı olacaktı. Dünya iki gerizekalının birinden
kurtulmuş olacaktı; bıyıklı olanından kurtuldu.
   İ.T.Ü de dünyadaki bu olumsuz gidişe ayak uydurmuş görünüyordu kısa zaman öncesine kadar... Pivot dergisinde
sevgili Şadan Abla'nın "bir var bir yok" dediği çiftçi pivotumuz Lance Williams savaştan korkarak hiç olmamayı tercih etti.
Takım Ülker'den 55 sayı fark yemiş; düşmeyi bekliyor diye düşünüyordum gerçekten de takım inanılmaz bir irtifa kaybı
yaşıyordu: sonra mucize Göztepe maçı geldi
İTÜ: 97
GÖZTEPE: 92
   Söylenecek çok şey var aslında bu maç hakkında. İlk yapılacak olan da geçen yazımda ebleh dediğim
Serdar Çağlan'dan özür dilemek. Ligde tutunmamızı hayatının en iyi oyununu oynayarak sağladı: 22 sayı, 17 ribaund.
4'ü son periyotta 4-5 üçlük isabeti... Bir insan daha fazlasını yapamaz. Kaptan Orhun 13 sayı, 6 asist; Reha 26 sayı;
Johnson 40 sayı, 11 ribaund... Ligde kalmamızı büyük ölçüde garantilemiştik artık…
İTÜ: 82
BÜYÜK KOLEJ: 81
   Resmen gelecek sene de birinci ligdeyiz. Johnson 26 sayı, Kaptan Orhun ise 15 sayı, 8 asistle
takımı sırtladı. Reha 20 sayı, Serdar Çağlan da 9 sayı, 10 ribaundluk haysiyetli katkılarda bulundular.
En son bugün Fenerbahçe'ye Kendrick'i de ülkesine yolcu ettikten sonra 85-62 mağlup olduk, ama hiç önemli
değil. SENEYE DE 1. LİGDEYİZ ve SENEYE DE BENİM SIKICI YAZILARIMLA BAŞBAŞASINIZ İNŞALLAH…
SEVGİLER
ÜNSAL YILMAZ SUPERBASKET.NET HABER İSTANBUL
13 n i s a n 2 0 0 3 p a z a r
[email protected]
 |