ü n s a l y ı l m a z
TÜRKİYE RAHATSIZLAR TOPLULUĞU
Selamlar,
   Başlıktan da anlaşılabileceği gibi sinirliyim.İki aydır yazamadığım için başta
patron olmak üzere bana sabır gösteren bütün ahaliye ve okuyuculara (beni kim okuyosa)
teşekkürlerimi borç bilirim. Önce finallerim, sonra bayram derken bir de geldim ki bayramdan
sonra telefonumda sürekli "Sayın abooonamiz! Telefonunuzu görüşmeye kapattık, bir daha da
açarsak şerefsiziz" diyen bir teyze var. İnanılmaz sinirlendim teyzeye... Üstelik eve de üzerinde
102.550.000 TL yazan fatura diye bir şey göndermişler. Sinir katsayım bir anda 2 katına çıktı.
E evde de bütün internet giriş çıkışları ikinci bir emre kadar yasaklandı. Yani bu yüzden 2
aydır yazamıyordum, telefonumuzu yeni açtırdık artık yazabiliyorum. İşin özür kısmı buydu
arkadaşlar. Baktım bugün forumda Serdar abimiz "nerdesin olum" diyor, "Bizi de okuyan
varmış, bize de yazmak düşer" diyoruz ve yazmaya başlıyoruzzz...
   Şimdi gelelim başlığımızın sebebine... İlk bakışta çok bir şey ifade etmiyor değil mi? Baş harfler!!
Bir adım öne çıkın bakayım. Aaaa!!! TRT çıktı. Sanırım birşeyler ifade ediyor. Derdimizi anlatmak
için kısa bir flashback ile Cuma gününe dönüyoruz. Esas takımımız Galatasaray, yazarı olduğumuz
İTÜ ile oynayacak saat 4'de. Okulumuzu asıyoruz, son 2 saate girmiyoruz, son sürat eve geliyoruz,
pastamızı alıp kahvemizi yapıp ki oturalım maçı izleyelim, sonra da yazımızı yazıp patrona
gönderelim. Ama ama... Bakıyoruz ki TRT1 de Kadir İnanır, Türkan Şoray'la maç yapıyor,
TRT2 de Hans Blix Birleş(me)miş Milletleri birleştirmeye uğraşıyor, TRT3 de insanlar türkü
çığırıyorlar, TRT4 de ise savaş çıkmış: MALAZGİRT MUHARREBESİ... Bir Allahın kulunun
aklına ise Ahmet Cömert'e bir adet kamera, bir adet de Avni Küpeli koymak gelmiyor.
Hadi TRT2 ye saygı duyalım önemli bir konu; fakat bu sivrizekalı insanlar bilmiyorlar mı
ki spor hastası Türk Yurdu'nda herhangi bir maç ormanda 10 Kadir İnanır'a bedeldir. Hiç
mi insanınızı tanımazsınız, hiç mi gelir kaygısı taşımazsınız ve o saatte ev kadınları izler
belki diye verilen bir Türkan Şoray filminin bir maç kadar reyting yapamayacağını tahmin
etmezsiniz. Çünkü o saate kumanda okuldan yeni gelmiş orta öğrenim öğrencilerine aitttir,
yemeğini yapıp gezmeye çıkmış ev hanımlarına değil. Üstelik hiçbir okuldan yorgun gelmiş
eğitim insanı da MALAZGİRT MUHARREBESİ konulu açıköğretim programını seyretmez
eğer sapık değilse. Neden 3 büyüklerden başka maç yayınlamıyorsunuz konulu eleştirilerden
alınmış olan Türkiye Rahatsızlar Topluluğu, bu sefer de çok basit bir işlemi uygulamayıp maçı
yayınlamadılar sırf 3 büyüklerden birinin maçı olduğu için... Bravo TRT! Başarılarının devamını
diliyor, nice Malazgirt Muharrebeleri'nde buluşmak dileğiyle diyoruz. Muharrebeden vakit
bulduğunuzda biraz da vicdan muhasebesi yaparsınız umarım...
Şimdi de İTÜ gündemine gelelim...
Varan 1 - Gökhan Güney Cezaevinde
   Ömrünü Türk Basketbolu'na eza ederek geçirmiş olan Gökhan Güney en
nihayetinde cezaevine kondu. Derrrmişimmm... Salakça oldu kabul. Sezona takımımızda başlamış
olan Gökhan Güney adı bir dolandırıcılık olayına karışınca Bursa Cezaevi'ne konuldu. 263 milyarlık
bir rakamın söz konusu olduğu olayda Gökhan Güney'e "geçmiş olsun birader! inşallah gerçek
değildir de yakında çıkarsın " diyoruz fakat olay gerçekse de 1200 derece dönüp "Allah boyunu
posunu devirsin! Atatürk, sporcunun zeki, çevik ve ahlaklı olanını severdi. Sende hiçbiri yok.
Hadi adamın birinin 263 milyarını çarptın, 100 milyonu ile bu satırları yazan kardeşinin telefon
faturasını ödemek aklına gelmedi mi? O yüzden Allah layığını versin Gökhan Güney...
Varan 2 - Serdar Çağlan Kadroda
   Bir de baktım ki Serdar Çağlan kadroda. Bu olay basınımızın pek
umurunda olmadığından biz bu olayı adam formayı girip maça çıktığında görebildik.
Açıkçası Serdar Çağlan'ın "vücudum çok kaslı, çok da yakışıklı adamım, ama niye
böyle boş bakıyorum ki? Salak mıyım acaba?" diye bağıran suratını çok özlemiştim,
tanıyanlar bilirler; Efesin pivotçuğu Asım Pars'da da aynı bakışın biraz daha mülayim,
eblehleşmiş hali bulunur. Uzun sözün kısası, eleman artık oyuncumuz, üstelik de çıkıp
18 sayı falan attı.
Varan 3 - Day Of Revenge
   Kafaya oynadıkları takımlarıın hepsine yenilen İTÜ sürpriz
galibiyetler almaya devam ediyor. Beşiktaş, Fenerbahçe derken son kurbanımız,
evime 102 milyon küsürlük fatura yollayan derdest edilesi kuruluş Türk Telekom
oldu:100-96
   Biz şezlong yazarı olduğumuzdan, güzel popomuzu yerinden kaldırıp maça gitmiyoruz.
Fakat internet sağ olsun istatistiklerde görüyoruz, ki Reha 26 sayı atmış. Peki o 26
sayı atmasa kazanır mıydık? HAYIR. Arkadaşımızdan gördüğümüz ekstra katkılara
Williams, Johnson ikilisi de eklenince Telekom sahadan eli boş ayrılmış.
Varan 4 - Puahaaaa
    Kusura bakmayın fakat ikinci yarıda sadece 15 sayı atıp 50 sayı fark yenilmiş
bir maç için başka bir başlık bulamadım: 114-64 . Anlıyorum Williams ve Orhun yokken kazanamazsınız
fakat bari insan gibi yenilin. Maçın kısa özeti Johnson 24 dk da 16 sayı atmış buna karşılık bütün GS
oyuncuları sürüsüne bereket atıp 46-18 ribaund çekince böyle bişi olmuş...
Sevgiler
ÜNSAL YILMAZ SUPERBASKET.NET HABER İSTANBUL
11 m A r t 2 0 0 3 S a L ı
[email protected]
 |