![]() Evet sevgili okuyucular bir İ.T.Ü yazımızla daha beraberiz. Aaa.. efendim Umut abi??? Daha bu ilk yazım mı??? Çaylaksam çaylaklığımı mı bilim??? Efem? Donut mu lazım? Tabii abi hemen getiriyorum. Emrine boynumuz kıldan ince. Hehe Eveeet... Her çaylağın yapması gerektiği gibi(yapmayanlar utansın)patronumuza yalakalığımızı yaptıktan sonra işimize başlayalım. Bendeniz büyük camia basketbolcu fabrikası İ.T.Ü nün son ürünü olan çaylak "sixth man" leri olmaktayım. Ve bu da benim temel malzemem olacak İ.T.Ü kadrosu: Evren YENİCE (2.03 - Pivot): Maalesef kısıtlı olan kadromuzda sadece yer işgal etmek amacıyla tutulan oyuncularımızdan biri.Ben de çok isterdim Murat abi veya Şadan abla gibi kariyeri, başarıları... vs bölümler hazırlamayı ama adamımızın maalesef hiçbir başarısını bulamadım... Gökhan GÜNEY (1.90 - Forvet): Bir zamanların iyi oyuncularından biriydi Gökhan Güney bizim gibi vasat ve altı takımların. Bu yüzden de Oyak gibi takımlarda uzun süre basketbol oynadı. Şu anda benchimizi saldırılardan koruyor. Acıdır ki ben başka bir faydasını göremedim... Ahmet YILMAZ (1.95 - Forvet): Üzerinde uzun uzun yazı yazılabilecek bir oyuncu değil ne yazık ki. Yoksa üşeniyorsam namerdim... Levent BİLGİN (2.06 - Pivot): Takımımızın faydalı elemanlarında biri sayılabilir. Faydalı dediysek tabii arada Williams'ı dinlendiriyor. Olsun onu bile yapamayanlar var... Kendrick JOHNSON (1.88 - Guard):
Eğer cidden kümede kalabileceksek bunu sağlayabilecek birkaç oyuncudan biri de bu beyefendi. Sayı atıyor,
asist yapıyor daha ne yapsın??? Üstelik istatistikleri de yazılabilecek bir insan kendileri. Aha yazdım: Mirza İZGÜR (1.90 - Guard): Maalesef bir işe yaramaz adam daha... Bu tiplerden o kadar çok var ki mütevazi kadromuzda. Zaten o yüzden sadece 1 galibiyetimiz var... Tuğsan BALCI (1.80 - Guard): OAlın işte bir tane daha. Ben bu takımdan cidden nasıl ekmek yiyeceğim bilemiyorum. Bir takımda bu kadar süre almayan adam olur mu??? Levent,Altar,Orhun... Neredesiniz canlarım. Nolur yardım edin güzel kardeşinize... Reha ÖZ (2.02 - Forvet): Allahım sana şükürler olsun sonunda konuşabileceğim bir adam. Beyimiz yıllarca Fenerbahçe bencinde su istasyonu işlettikten sonra basketbol oynamayan bir basketbolcunun salakça bişi olacağına kanaat getirip bize geldi. Göbek adı Abdurrahman Çelebi, çünkü Reha gibi potansiyeli sınırlı bir adama keçi muamelesi yapıyoruz. En azından elinden geleni yapıyor; adam olana çok bile... Ufuk YANAR (1.96 - Forvet): İçim yanıyor,içim... diyor yorumu sizlere bırakıyorum. Lance WILLIAMS (2.05 - Pivot):
Seyreden abilerimizin bedenen Amerikalı bir çiftçiye benzettiği amcamızın salona tırmıkla
gelip çapa yaptığı yolunda iddialar bilem var. Fakat burası bizi ilgilendirmiyor; adam çıkıyor
sayısını atıyor, ribaundunu çekiyor, daha ne yapsın? Aha da istatistikleri: Cömert KÜCE (1.95 - Forvet): Bir Fenerbahçe gazisi daha. Adamımız bizde başarılı yıllar geçirdikten sonra 16.4 sayı ortalamasını da yanında götürerek Fenere gitti. Sonuç; bir adet cesede sahibiz. Gerçekten tarzını sevdiğim adamlardan biri olan Cömert bir türlü bekleneneni veremeyerek düşme rüyalarına saldı bizi. Son maçtaki 13sayı ve 6 ribauntluk performansı umutlandırdı beni aslında. Bastır Cömert diyoruz. Goran TERZIC(1.92 - Guard ):
Ağzımı bozup kötü bir çaylak olarak adlandırılmamak için bu adamı çabucak istatistik verip geçicem.
Ama şu kadarını söyleyeyim ben bile bu adamın yaptığı işleri yapabilirim... Hasan Özkan (Forvet): Efes lights ekolünden gelmesi bile yeterli umutlanmamız için. Galatasarayı yenerek Orhun'a, basketbol arası verdiren Antbirlik bebeleri takımının önderiydi. Henüz çok kötü inşallah düzelecektir. Efe EZGİN (1.90 - Forvet): Yaşıtlarımız basketbolcu olmuş ben ise onları yazıyorum. Kader mi be... Şaka bir yana gelecek vadediyormuş söylenene göre, fakat henüz erken ciddi sorumlulukar için... 2 yıl önce 3 yabancı+Cömert+Hasan güzel bir reçete olabilirdi sürpriz başarılar için fakat şu an Cihansever Hocaya kelini tırmalatmaktan başka bir işe yaramıyor açıkçası. Güzel günler yakında falan diyebilmek isterdim ama birşeyler yapılmazsa takım düşecek gibi görünüyor. Farkındayım maç değerlendirmesiz yazı olmayacağını ama bana değil matematik hocama kızın. Vizelerim bitince güzel güzel oturup yazarız bütün maçları... Herkese sevgiler
ü n s a l y ı l m a z ![]() |