![]() Herkese Selamlar,
   Şimdi hemen başlığı görüp aman Gökhan maça gidemedi, maça gidemeyince de yazı yazılacak
en kolay konu olan savaşı seçti diye düşünebilirsiniz. Ama öyle bir durum yok maçıma da gittim, Renault'u da destekledim,
her bir şeyi yaptım. ![]()
   Şu yazıma başlamadan önce Türk Basketbolu'nun gelişme(me)si için elinden geleni ardına koymayan TBF'ye teşekkürü
bir borç bilirim. Ayrıyetten borç yiğidin kamçısıdır der ve kamçılanmanın verdiği coşkuyla bütün Federasyondaki büyüklerimin
ellerinden öperim. ![]()
   Yani ne diyeyim bilmem ki, herhalde Federasyon sorsaydı (ki sormaz) "Bu hafta maçları hangi tarihe koymayayım?" diye,
eminim herkes çarşamba akşamına koyma derdi. Ama 1 Nisan'ın etkisinden hala kurtulamamış TBF tüm basketbolseverlere
1 Nisan şakası yaparcasına maçları Çarşamba akşamına koydu, neyse daha fazla bir şey demeyeyim de maçı anlatayım size.
Gönül isterdi ki bu sene ligde en çok takdir edilen iki takım olan Büyük Kolej ve Oyak Renault'un maçına daha çok seyirci gelsin.
Ama malum sebeplerden dolayı salonun beşte biri bile dolu değildi. Ama sebebini bilmediğim bir sebeple maça gelen az sayıdak
i seyircinin çoğunu manken kıvamında bayanlar oluşturuyordu. Bu küçük (ama güzel) ayrıntıdan sonra maça geçelim
Aslında Oyak Renault'un bu maçı bu kadar rahat alacağını tahmin etmemiştim. Ama o kadar rahat aldı ki maçı seyrederken maç
seyrettiğimin bile farkına varmadım. Bazen biraz rekabet gerekiyor. ![]()
   Bu maçta Oyak Renault için en büyük kazanç Barış Özcan'ın parkelere aynı eskisi gibi formda dönmesiydi. Bunun yanına
Rasim'in ve Altan'ın etkili oyunu da eklenince çok iyi oldu. Oyak Renault için tek soru işareti saçını sarıya boyatan ve maçta
çok kötü oynayan Nedim Dal'dı. Bu sarı saç olayı da çok ilginç aslında. Eğer Türk isen, basketbolcuysan ve saçını sarıya
boyattıysan yandın bittin. Gerçi Nedim Dal Boşnak, ama olsun TC vatandaşı bile olması yetiyor demek ki. Buradan tüm genç
sporcu adaylarına uyarı yapmayı bir borç bilirim: "Sakın Saçlarınızı Sarıya Boyatmayın !! " ![]()
   Bu önemli uygulamadan sonra yazımızı bitirebiliriz. Barış bu takımın aslında her şeyi. Takımın hücum setlerinin hepsi Barış'ın
üstüne. Her hücumda top en az bir iki kere eline deyiyor, umarım Barış, Rasim ve Nedim'in yardımlarıyla bu takımı geçen sene
olduğu gibi bu sene de yarıfinale çıkartacaktır. Taraftarın da dediği gibi ;
g ö k h a n ö z s o y ![]() |