g ö k h a n ö z s o y


TAVUSKUŞLARI

Herkese Selamlar,

    Yazılarımı ihmal ettiğimi biliyorum ama bahanem çok olduğu için rahatım!!! Malum İzmir'de Batug.com turnuvasına katıldım ve tüm basketbol camiasını hayal kırıklığına uğratarak 4.olduk (gerçi Oyak Renault 6.adamından çok Toronto Raptors 6.adamı gibiydim o da ayrı bi konu). Burdan turnuva öncesi telefon açıp bana destek olan NBA Başkanı David Stern'e, Harun Erdenay'a, Larry Bird'e, Joe Prizibilla'ya ve son olarak da bana giymem için formasını yollayan Hakeem Olajuwan'a teşekkürler ediyorum!!! Neyse konumuza dönelim ve yazımıza başlıyalım.

   Nereden başlıyacağımı pek bilmiyorum. En son yazımdan bu yana Renault'da işler pek yolunda gitmedi. Beşiktaş ve Daçka'ya yenilirken zor bela bir Ted Ankara Kolejliler galibiyeti alabildiler. Aslında istatistiklere baktığımız zaman sezon başından pek farklı bir durum yok, yalnız Barış'ın attığı sayılarda biraz azalma var, ama buna karşın Ömer ve Murat biraz daha etkililer. Peki bu yenilgilerin sebebi ne? Sadece taktiksel sebepler mi, yoksa psikoljik sebepler de var mı?

   Bence psikolojik sebepler bu yenilgilerde önemli rol oynuyor. Sezon başında çoğu kişiye göre ligden düşmeme mücadelesi verecek olan Renault, şu anda ligde üst sıraların mücadelesini veriyor. Lig başında hedefi ligde kalma olan oyuncular büyük ihtimal bu amaçlarına ulaşınca rahatladılar ve konsantre sorunu yaşamaya başladılar. Olay bu kadar da değil. Takımın üç önemli oyuncusu da harika bir ilk yarı geçirdiler. Nedim tekrar Milli Takım'a çağrıldı. Rasim ilk kez milli kadroya çağırıldı (oynatılmaması da ayrı bi soru?). Barış Özcan ise inanılmaz maçlar oynayıp ligin en gözde oyuncularından biri oldu. Bu başarılar da tabi oyuncuları havaya soktu ve maçlara iyi hazırlanamadılar.

   Bunları düşünürken aklıma tavuskuşları geldi!!! Tavuskuşu inanılmaz güzel bir kuştur, harika kuyruğu, son derece güzel renkleri ile müthiş bir görünüşü vardır. İşte bu tavuskuşu, efsaneye göre kuyruğunu gerile gerile açar tam kendini övmeye başlayacakken gözleri ayağına takılır ve iğrenç ayaklarını görünce hemen utanır ve kuyruğunu kapatırmış. Barış ve Rasim'in de aynı bu tavus kuşları gibi olması gerekiyor. Ne zaman kendilerini övmeye başlasalar, akıllarına kötü yönlerini getirip tekrar toparlanmalılar ve kendilerine gelmeliler. Yoksa geçen sene inanılmaz havalanan Ender Aslan gibi daha sonra hayal kırıklığı yaratabilirler (umarım Ender tekrar iyi oynamaya başlar). Unutmamaları gereken; Türkiye çok fazla geleceğin yıldız adaylarını gördü ama şimdi çoğunu kimse hatırlamıyor bile...

    Neyse sonuç olarak Renault hala çok şey kaybetmiş değil. İleriki maçlarında tekrar ilk yarıdaki gibi oynarlarsa yine galibiyet almaya başlıyacaklardır.

Kendinize iyi bakın bol bol basketbol oynayın...

g ö k h a n ö z s o y
22 ş U b A t 2 0 0 3 C u M a R t E s İ
[email protected]

Hosted by www.Geocities.ws

1