![]()
   SuperBasket'in kıyısında köşesinde, gözlerden uzakta olan bir yerlerinde sizi benim köşeme yönlendiren linki bulan ve bu linke tıklama
cesareti gösteren herkese merhaba.
   Keşke yazı yazmam konusunda bana yöneltilen telkinlere daha önce kansaydım. O zaman çoktan bu çaylaklık sıkıntılarını
atlatmış, belki de şu anda ilk yazım yerine 3 veya 4üncü yazımı yazıyor olacaktım. Ah o menajerim olacak insan müsvettesini
bir elime geçirsem ben yapacağımı biliyorum. Neymiş efendim; kendimi ağırdan satmalıymışım, yazmak için bu kadar istekli
görünmemeliymişim, hemen "evet" dememeliymişim. Sanki yaptığımız işten çıkar sağlayacağız, para kazanacağız. Alt tarafı
hastalarımızdan bize kalan zaman diliminin belirli bir kısmında hayatımızda çok önemli bir yer teşkil eden basketbolden bugüne
kadar öğrenip aldıklarımızı hayat tecrübelerimizle ve dostlarımızın değerli görüşleriyle yorumlayıp harmanlayacak sonrada
amatör bir şevkle bu köşeden sizlerle paylaşacağız.
   Ben site yazar takımının Ankara kanadına dahilim. Ve kanaatimce aralarında en kelli felli olan ikinci kişiyim. Eğitim ve
mesleki durumum hakkında merak içinde olan arkadaşlara yazımı bir kere daha dikkatlice okumalarını tavsiye ediyorum.
   Evet arkadaşlar; tahmin edebileceğiniz üzere SuperBasket'in bu köşesinde de tıpkı diğer köşelerinde olduğu gibi basketbol
konuşup basketbol yazacağız. Bu işi yaparken de çoğu zaman parke üzerindeki kendi dünyalarında bir topu paylaşmaya
çalışan 10 oyuncuyla aynı dünyaya kendimizi dahil etmeye çalışacağız. Ama bazen de bir maçı kenardan veya TV'den
izleyip sadece seyirci gözüyle onu yorumlayacağız. Bazense parkelerin hemen kenarında, bir coach veya genel menajermiş
gibi maçı yönetip kazanmak için gerekenleri tartışacağız. Bazen bir maçta gördüğümüz bir olaydan, hareketten veya
oyuncudan hareketle geçmişe uzanacağız. Bazense maçların oynandığı salonlarda bir müşteri olan bizlere sunulan hizmeti konuşacağız.    Tüm bu saydıklarımı ise sıcak bir kupa kahvenin arkadaşlığı eşliğinde verilmiş güzel bir kahve molasında sizlerle paylaşacağım. Sıcak, samimi, insanı dinlendiren o kısacık kahve molalarından birinde tekrar buluşabilmek dileğiyle.
e r e n u s l u e r ![]() |