Om Kaja

Selv om jeg har skrivd om meg selv tusen ganger før, syns jeg fortsatt ikke det er noe gøy.. Men jeg kan jo prøve litt da.. :)

Velvel, for de som enda ikke har skjønt det, heter jeg Kaja. Jeg er 16 år og bor ved Lillestrøm.. For de få som vet hvor det er.. 10-15 min utenfor Oslo tror jeg. Går almenni 1. klasse på kg i oslo, det betyr at jeg hver dag må stå tiiiidligere enn mange opp, for å dra den veien jeg allerede er såå lei, bare for å gå der. MEN. jeg overlever (utrolig nok), og det er masse koselige folk der, og noen som ikke er fullt så koselige..
Den tiden jeg ikke tilbringer på et tog, buss, trikk, t-bane eller på skolen, er jeg enten 1) ute med venner 2) sitter å kjeder meg 3) Ute og shopper. akkurat som anniken er jeg shoppoholiker, og burde ha en jobb. Denne sommeren jobbet jeg på tusenfryd, og jeg er sikker på at det er et av de beste stedene man kan få jobbe. Selv om ikke lønnen er så altfor god, er det sååå gøy =)

Jeg har mange gode venner, og de tilbringer jeg masse tid og vier som oftest helgene til dem. Og i tillegg til dem har jeg mange nettvenner, som jeg har chattet med og blitt "kjent" med fra rundtomkring. Den beste av dem er vel Anniken, som jeg er så heldig å ha denne siden sammen med. Selv om jeg aldri har møtt henne eller no, føles det ut som jeg har kjent henne lenge, og kan snakke med henne som en ordentlig venn =) Og det er jo koselig :)

Så liker jeg musikk. Masse musikk.. De fleste liker vel musikk, tenker jeg =) Liker ikke så mye av den listemusikken som er nå, hører heller på Oasis, Guns N' Roses eller Coldplay.. + masse annet da =)

1
Hosted by www.Geocities.ws