Festa Major 2004 |
En aquests pàgina us explicaré, una mica, com va ser la nostra festa major 2004, ho intentaré fer amb una mica d'humor i de bon rotllo. |
| Primer de tot, nosaltres intentem quedar a algun lloc per fer coses conjuntes, per la festa major també ho fem. Però el que passa es que sempre se'ns fa tard esperant. |
![]() |
![]() |
Quan hi som tots decidim anar a veure la processó, en algun carrer. Però la tradició de la festa major diu que ha de ploure, i quin remei aixoplugar-nos en els "porxos", i esperar que no plogui tant. També és important a la festa major acollir gent nova a la colla i "empapar-los", de la nostra festa major. |
| Per fi arribem on hem decidit que veurem la processó, decidim un lloc en el que encara no hagi passat, en el que tinguem temps per esperar a que passi, i esperem. |
![]() |
![]() |
Seguim esperant. |
| De cop i volta, ja arriba el moment, la processó va passant, i clar, no és plan deixar passar l'oportunitat de fer unes quantes instantànies, només unes quantes, oi? Les suficients per que tot Vilafranca tingui un reportatge gràfic de tant important esdeveniment. |
![]() |
![]() |
El moment més important de tota processó o cercavila és el de trobar la gent que coneixes i que està en un ball de la festa major, i cada any penses: "i si l'any que ve ...", però mai t'hi apuntes. |
| Ostres, ja ve Sant Fèlix, la processó s'acaba, bé tranquil·litat que demà la tornarem a veure tota. Per si ens hem perdut algun detall, més que res. |
![]() |
![]() |
Bé, ara toca anar a veure els goigs, i clar allà també toca esperar. |
| Després dels goigs, la gran pregunta de la festa major: ON ANEM A SOPAR? Sempre amb presses... |
![]() |
![]() |
En algunes ocasions, bons amics ens ofereixen casa seva. El problema es que no som pocs. |
| D'altres vegades, hem de córrer més i anar, com a desesperats buscant un restaurant que ens doni alguna cosa per menjar i que hi capiguem, perque clar no som pocs. |
![]() |
![]() |
El millor de la festa major és que quan ja hem sopat, hem de decidir que farem després, sempre hi ha qui porta el programa de mà de la festa major i llavors decidim. Bé en aquestes 4 línies sembla que no ens costi gaire, però ... Bé i com que alguns per festa major també havíem de treballar no tinc cap foto de nosaltres de marxa. |
| Jo diria que vosaltres tampoc en teniu cap, perque em sembla que ningú portava la càmera, bé no ho recordo, no em sona veure molts flaixos per la festa major. |
![]() |
|
Bé, doncs fins aquí la meva història de la nostra festa major, una festa major que jo recordaré molt de temps, per mi va ser una festa major molt xul·la i cal que ens donem tots les gràcies per com va anar tot, i per com ens ho vam passar de bé. |
|
| Tornar a Festa Major |