Festa Major 2004

En aquests pàgina us explicaré, una mica, com va ser la nostra festa major 2004, ho intentaré fer amb una mica d'humor i de bon rotllo.
Primer de tot, nosaltres intentem quedar a algun lloc per fer coses conjuntes, per la festa major també ho fem. Però el que passa es que sempre se'ns fa tard esperant.

Quan hi som tots decidim anar a veure la processó, en algun carrer. Però la tradició de la festa major diu que ha de ploure, i quin remei aixoplugar-nos en els "porxos", i esperar que no plogui tant.

També és important a la festa major acollir gent nova a la colla i "empapar-los", de la nostra festa major.

Per fi arribem on hem decidit que veurem la processó, decidim un lloc en el que encara no hagi passat, en el que tinguem temps per esperar a que passi, i esperem.
Seguim esperant.
De cop i volta, ja arriba el moment, la processó va passant, i clar, no és plan deixar passar l'oportunitat de fer unes quantes instantànies, només unes quantes, oi? Les suficients per que tot Vilafranca tingui un reportatge gràfic de tant important esdeveniment.
El moment més important de tota processó o cercavila és el de trobar la gent que coneixes i que està en un ball de la festa major, i cada any penses: "i si l'any que ve ...", però mai t'hi apuntes.
Ostres, ja ve Sant Fèlix, la processó s'acaba, bé tranquil·litat que demà la tornarem a veure tota. Per si ens hem perdut algun detall, més que res.
Bé, ara toca anar a veure els goigs, i clar allà també toca esperar.
Després dels goigs, la gran pregunta de la festa major: ON ANEM A SOPAR? Sempre amb presses...
En algunes ocasions, bons amics ens ofereixen casa seva. El problema es que no som pocs.
D'altres vegades, hem de córrer més i anar, com a desesperats buscant un restaurant que ens doni alguna cosa per menjar i que hi capiguem, perque clar no som pocs.

El millor de la festa major és que quan ja hem sopat, hem de decidir que farem després, sempre hi ha qui porta el programa de mà de la festa major i llavors decidim. Bé en aquestes 4 línies sembla que no ens costi gaire, però ...

Bé i com que alguns per festa major també havíem de treballar no tinc cap foto de nosaltres de marxa.

Jo diria que vosaltres tampoc en teniu cap, perque em sembla que ningú portava la càmera, bé no ho recordo, no em sona veure molts flaixos per la festa major.

Bé, doncs fins aquí la meva història de la nostra festa major, una festa major que jo recordaré molt de temps, per mi va ser una festa major molt xul·la i cal que ens donem tots les gràcies per com va anar tot, i per com ens ho vam passar de bé.

Tornar a Festa Major

 

Hosted by www.Geocities.ws

1