UNA PASSEJADA PEL "ROC DE SANT GAIETÀ" I PER LES DUNES DE "TORREDEMBARRA"
Les noies de la sortida, alguna amb una mica de son.
Una foto divertida.
Una vista molt xula des de la cala.
Una platja molt tranquila
Una foto de tots, bé jo estava fent la foto.
Hosted by www.Geocities.ws

1