|
UNA
PASSEJADA PEL "ROC DE SANT GAIETÀ" I PER LES DUNES DE
"TORREDEMBARRA"
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
| Les noies de la sortida, alguna amb una mica de son. | ||||||||||||||||||||||
| Una foto divertida. | ||||||||||||||||||||||
| Una vista molt xula des de la cala. | ||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
| Una platja molt tranquila | ||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||
| Una foto de tots, bé jo estava fent la foto. | ||||||||||||||||||||||