Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Scott McDonald månadens spelare


Inlagt [11/10 - 07]



Celtics anfallare Scott McDonald har utsetts till månadens spelare. Den Australienska anfallaren gjorde hat- trick under 3-0 vinsten mot Dundee United på Celtic Park.

24 åringen, som kom ifrån Motherwell i somras leder Celtics interna skytteliga med 8 gjorda mål.

"Utnämingen betyder mycket för mig. Jag tror inte att för många förväntade sig att jag skulle spella så många matcher. Jag har bevisat många kritiker fel" sa McDonald.

Anfallaren var viktig med att hjälpa Celtic gå vidare till grupp spelet i Champions League och gjorde vinstmålet mot Milan.

" Jag har alltid trott på mig själv. Jag tror attt jag kan spela på den högsta nivån och förhoppningsvis kommer det mera tilfäln för mig".

Källa: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/c/celtic/7039660.stm


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1