| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Miller saknar CelticInlagt [10/10 - 07] ![]() Derby Countys anfallere Kenny Miller har erkänt att han missar europeiskt spel på Celtic Park, men påpekade att han var tvungen att flytta efter det att han inte lykades ta en ordinarie plats i Strachans lag. 27 åringen som även spelar för Skotska landslaget, anses nu vara Derbys störta tillgång i deras kamp för att undvika nedflyttning i engelska Premier Leauge. Han gick ifrån Celtic för ca 3 miljoner pund under den sista dagen av transferperioden. Något som gjorde flera besvikna då de hellre skulle sett honom i Celtics mittfält. Källa: http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=85185 |
| Kontakta [email protected] |