| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Celtic överklagar igenInlagt [25/9 - 07] Celtic har bekräftat att klubben kommer att överklaga en andra gång till det Skotska fotbollsförbundet efter att de bara halverat Gordon Strachans fyra matchers. Strachan som sändes till läktaren under matchen mot Hearts i april, var även avstängd två matcher förra säsongen och enligt förbundet så blir ett andra regelbrott automatiskt en fyra matchers avstängning. Men en tidigare överklagans fick straffet ned till två matcher. Men Celtic hade hoppats att Strachans avstängning skulle ogillas helt istället för att bara kortas ned. Avstängning ska börja gälla nu på onsdag. Källa: http://www.skysports.com/story/0,19528,11787_2755115,00.html |
| Kontakta [email protected] |