Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Hesselink positiv till konkurrensen


Inlagt [23/9 - 07]

Jan Vennegoor of Hesselink är redo för mötet mot Hibernian och tror att spelarna är motiverade att komma tillbaka i form efter förlusten mot Shakhtar Donetsk.

Anfallaren som uppskattar konkurrensen, inte enbart ifrån Rangers. Utan även ifrån Dundee United.

"För mig handlar det enbart om att vinna ligan och om någon gör det svårt så får det fram det bästa inom dig." Sade han.

"Om man spelar med bra spelare omkring sig så spelar man bättre själv, det är samma sak med de andra lagen I ligan som möter en. Man måste snäppa upp sig och jag tror att det är bra för oss. Detta kommer att bli en bra match, Hibernian är en bra lag men det är även vi".

Han tycker även att samarbetet med hans anfallspartner Scott McDonald blir bättre och bättre precis som det gjorde i PSV Eindhoven med Mateja Kezman.

Precis som Hesselink så tror Strachan att laget är redo inför Hebernian. Celtic som gjorde en mindre bra match senast mot Shaktar Donetsk. Men han är inte orolig för spelarna.

Han sa "Det viktigaste är att spelarna är fullt fokuserade på Hibernian, och det är det vi ska göra".

Källa: www.setantasports.com


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1