| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Strachan fortfarande optimistiskInlagt [19/9 - 07] Gordon Strachan är inte orolig för att Celtic inte kommer att kvala in till Champions League gruppspelet trots förlusten mot Shaktar Donetsk. Celtic som släppte in två mål under de 10 första minuterna förlorade med 2-0 på borta plan mot Shaktar Donetsk. Celtic förlorade även sin första borta match mot Manchester United och Strachan är självsäker på att hans lag kommer att komma tillbaka mot Shaktar och kvala in till slutspelsfasen. Till klubbens hemsida sa Strachan "Vi kan fortfarande kvala in" "Föra säsongen så förlorade vi våran första match och kvalificerade oss innan sista matchen." "Det var en bra lärdom för dem att spela mot Shakhtar, därför som lag har vi väldigt lite Uefa Champions League erfarenhet. Det är svårt att ta, men det kommer att vara nyttigt för laget". "Jag är väldigt nöjd med starten på den här säsongen och jag är enbart besviken med de 20 första minuterna under den här matchen". Källa: www.setantasports.com |
| Kontakta [email protected] |