| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Strachan försvarar LawwelInlagt [9/9 - 07] Miller lämnade Celtic för Derby under transferperiodens sista dag, för att senare ha påstått att han blev tvingad ifrån klubben av ordföranden Peter Lawwel. Men Strachan försvarar Lawwel efter Celtics 5-1 vinst över St Mirren och sade: " För det första så kan man aldrig tvinga någon att lämna klubben och alla vet om det. " "Jag tycker att Peter gör sitt jobb utmärkt och har alltid varit en bra vän till mig och kommer alltid att vara det" Skotlands landslagspelare Miller har uttalat Lawwel betydelse för flytten, och påstått att stachan inte hade det sista ordet angående flytten. 27 åringen har sagt ”Jag anser att sätet som Peter hanterade saker I slutet av min period i Celtic var helt fel". Källa: http://uk.eurosport.yahoo.com/03092007/58/spl-strachan-enters-miller-row.html |
| Kontakta [email protected] |